Misschien rare vraag, maar doen jullie "het" weleens op het strand? Vandaag al 2 stelletjes gespot die liggen te n**ken op het strand. Ja, vanaf de weg/wal ontzichtbaar, maar alle schepen die langskomen kunnen meegenieten
sex langs een rivier?? umh ja wel eens gedaan ja hahaha. ach die schepen tja dat weet je toch ja dan kun je schijn heilig stoppen maar de schippers weten toch genoeg
Euhm... (A)... Een keer maar niet om te zeggen dat het echt voor herhaling vatbaar is . Niet betrapt trouwens...
Jeetje dat dat zo goed te zien was! Ik heb het weleens gedaan op het strand maar dat was 's avonds of 's nachts dus niemand kon het zien. En ook in het bos op een open plekje in het zonnetje. Sex in de buitenlucht is heerlijk!
tja, zo rond 6/7u savonds is het nog licht genoeg om mensen te kijken en als manlief dan verrekijker er bij pakt...
aaaah!!! je man is gewoon een gluurder nee nooit gedaan en kan me er ook weinig bij voorstellen! Zou plaatsvervangende schaamte voelen als ik een stel betrap (en stiekum me blauw lachen)
lijkt me ook best lastig al dat zand overal tussen en die beestjes haha. dus nee niet op het strand........
haha wij deden dat 'in de wildere verliefperiode in het begin' ook een keertje. Was een heel afgelegen strandje waar niemand anders was. Waren we voor het gemak dus vergeten dat daar boten langs varen. In ons geval dus een RONDVAARTBOOT haha schaamde me kapot!!!
Daar hebben wij ons ook wel eens schuldig aan gemaakt Maar of het nou zo'n succes was... Dan liever in het bos, heb je toch wat meer privacy
Oh het strand is voor ons niet zo'n gekke plek hoor! En ook de zee en duinen zijn ons niet onbekend. Ik vind het trouwens op het strand altijd wel iets hebben, vooral als het heeeeel warm is en dan daarna de zee in duiken. Super!
*proest* nope! Nergens last van gehad! Maar dan nog zou ik het niemand aanraden hoor. Is niet heel erg makkelijk zeg maar