Mijn Samsung Galaxy S3 laat ineens heel traag op. Hij laad dus wel, maar met een half uur kan ik er net 2 procent bij rekenen, als het niet minder is. Iemand bekend met dit probleem? Ik heb het onderstaande al geprobeerd: *Wifi e.d. uitzetten *Nagekeken of er geen rare apps open stonden *Software geupdate *Telefoon teruggezet, hersteld dus. *Batterij er even uit gehaald. Andere tips misschien? Het verbruik is hetzelfde overigens, het gaat echt alleen maar om het laden.
Ik heb ook een S3 maar dit probleem nog niet gehad. Het kan natuurlijk ook de lader zijn die niet goed meer werkt. Dus het hoeft de accu niet te zijn. Laad hem anders eens via de pc op en kijk of dat wel sneller gaat.
Ja gisterenavond deed die van mij ook raar. Ik heb toen mn telefoon maar uitgezet. 2 weken terug waren we in een hotel en toen kreeg ik hem niet verder dan 95procent opgeladen. Thuis was er toen niets aan de hand. Ik kan ook net een dag met mn batterij doen, soms 2 dagen, maar dan moet ik hem amper gebruiken.
denk dat het aan je lader ligt, ik heb geen s3 maar heb het ooit eens met een andere tel gehad. ff naar de telefoon winkel gaan? kunnen ze je vast wel helpen.
De lader is het niet, mijn vriend gebruikt dezelfde lader en heeft geen problemen, dus dat is het niet.
Ik heb het ineens met mijn HTC smart. De batterij is binnen een paar uur leeg, voordat ik een nieuwe accu bestel ben ik ook heel benieuwd naar ervaringen. Als het aan je lader zou kunnen liggen kun je misschien van iemand even een lader lenen om dat te testen.
Heb je het al via de computer geprobeerd? Ik heb ook een s3 maar die laadt juist heel snel op vind ik. Ik zou zoiezo even terug gaan.
Ja normaal gesproken is hij inderdaad heel snel met laden. Altijd makkelijk als je hem nog even aan de lader moet leggen voordat je deur uitgaat, maar goed. Dat is nu dus even niet zo. Hoop dat het zichzelf nog oplost, anders maar naar de Vodafone morgen.
Ik doe een ruime week met 1 lading. Maar dan heb ik wifi en 3g standaard uit staan en zet ik alleen aan als ik het nodig heb. Voor alleen mee te bellen kan je wel 2 week op 1x opladen doen. Internet vreet batterij.
Maar als je die uitzet, ontvang je ook geen whatsapp berichten meer, neem ik aan. Aangezien de meeste van mijn contacten, whatsapp gebruiken, is dit niet heel handig. Ik ontvang alleen nog maar van mijn vriend gewone smsjes.
Heel fijn, hij doet het nogsteeds niet. Hij is nu op het punt dat hij sneller leegloopt dan oplaad, dus dat is dweilen met de kraan open. Ga dalijk een S3tje tegen de muur aan gooien denk ik .
Ik had hetzelfde met mijn note, terwijl de s2 van mij man aan dezelfde lader wel goed oplaadde deed ie het bij mij niet goed. Gebruik nu een universele lader en nu laadt ie wel goed.
Komt het leeglopen niet door een nieuwe app? Ik heb een iphone en had er de app moves opgezet, die dus bijhoudt hoeveel je loopt op een dag. Puur voor de lol, maar mn batt vloog leeg App er weer afehaald en doet t weer normaal. Maar il zou een langs de winkel gaan!