Honderd husky's afgeslacht in Canada | nu.nl/buitenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Wat ontzettend zielig!!! Ze waren even goed voor de show, maar daarna meteen de kogel. Verschrikkelijk!!!!! Ik ben blij dat de vent die dit gedaan heeft, er last van heeft. En fijn dat ze in Canada wél wat doen aan mensen die aan dieren komen.
ik hoop dat die vent de rest van zijn leven trauma's houd van zijn daden en voor iedere hond 5 jaar cel krijgt! dus levenslang vast zit !
Dat is gewoon sick!:x:x grr, lekker makkelijk om een dier zo te behandelen.. Als ik zulke mensen tegenkom... bah.. om misselijk van te worden..
zulke mensen vragen om een trauma. ik hoop dan ook dat hij heel zijn leven die beelde in zijn hoofd blijft zien zodat hij weet wat hij gedaan heeft. wel de lusten maar niet de lasten. eerst flink geld aan ze verdienen en als ze geld gaan kosten dan maar een kogel. dierenbeul
Als ik nog niet misselijk was dan zou ik dat nu wel zijn!!! Wat vreselijk kunnen mensen voor dieren zijn, en zeker honden! Die hebben zo'n vertrouwen in hun baas en leven werkelijk voor hun eigenaar Te erg voor woorden
5jaar cel voor elke hond die is omgekomen bij deze gruwel daad! En zelf die 500jaar is nog te min voor dit heerschap. Een mens kan ik het niet eens meer noemen, een beest is zelfs nog te goed!
Echt erg zeg!! Wat een zieke geesten op deze wereld. Pfff, heb je trouw die mensen geholpen met de toeristen, en dan.. Dan krijg je een kogel door je hoofd of een mes in je keel. En dan gaat het soms nog fout ook en voor het oog van de andere honden.. ZIEK ZIEK ZIEK.. Ook afmaken zo'n vent!!
Wat erg voor die arme honden ik vind dat zulke mooie dieren die husky's! Wat een afschuwelijk figuur die dat heeft gedaan