Wij willen graag veranderen van tv provider. We zitten nu bij kpn maar bevalt niet, sloom en vaak foutjes met opnemen. Nu dus gekeken bij telford, dat scheelt best veel. Maar is het ook goed, het opnemen met de harddisk bijvoorbeeld?
Zelf in November overgestapt, Tv, telefoon, internet. Wij zijn er tevreden over en financieel scheelt het behoorlijk. Over opnemen durf ik niet te zeggen.
Over opnemen durf ik ook niets te zeggen, maar voor de rest bevalt het uitstekend! Veel goedkoper dan ziggo (zaten wij bij). Snel internet en goede kwaliteit tv.
hoor er tot nu toe goede dingen over, en na de ellende van Online/tmobile waar we nu bij zitten, gaan we in mei ook hier naar toe overstappen.
Als je sloom bedoeld qua internet, dan zal dat zo blijven. Telfort = KPN. De lijn is hetzelfde. Alleen is Telfort de budget versie van KPN.
bevalt ons prima opnemen ook alleen had ik gister al you need is love opgenomen en kwam er nieuws tussen door waardoor al you need is love niet hellemaal is opgenomen maar denk dat dat door de zender zelf komt..
telfort is super fijn! opnemen meerdere prgramma's tegelijk, paketten per maand opzegbaar, en snel internet!
Mooi klinkt goed! Ml gisteren de reacties laten lezen en die heeft gelijk alles geregeld Bedankt voor de antwoorden, zal dit topic maar laten sluiten.