1 jaar getrouwd wat te geven???

Discussie in 'De lounge' gestart door charmedknorrie, 22 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Hoi Hoi

10 oktober zijn mijn mannetje en ik 1 jaar getrouwd en nu wil hem iets bijzonders geven voor deze dag het enige nadeel is dat hij niet van sieraden houdt.........Wie heeft er leuke ideeen????????

Alvast bedankt

2. charmedknorrie

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Hihihi dat klinkt idd wel cool maar dan pas als ik op mijn streefgewicht zit of een mooie zwangerschapsbuik heb. Op dit moment niet tevreden met mijn lijf maar is zeker een idee wat ik ga onthouden. Dank je!!!!

3. Tese

Tese Niet meer actief

Mijn man en ik zijn lekker een nachtje naar van de valk in nootdorp geweest met zn 2tjes. Het ligt 5 minuten van scheveningen en den haag. Was heerlijk!!

4. charmedknorrie

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Ook leuk, maar we gaan al een weekendje weg nog een huwelijkscadeautje van de nichtjes en neefjes....Hebben er dus een jaar naartoe kunnen leven hihihi

5. lvdm

lvdm Niet meer actief

Elke huwelijksverjaardag heeft een symbool (bekend zijn bijv. 60 jaar diamant, 25 jaar zilver). De eerste huwelijksverjaardag is katoen.

Ik heb 2 kussenslopen laten bedrukken met een mooie zwartwit foto van ons samen en een lief tekstje ernaast. Dat heb ik gegeven toen we 1 jaar getrouwd waren. Vond het wel een leuke symboliek om iets van katoen te geven.

6. charmedknorrie

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Die vind ik wel heel erg orgineel zeg....denk dan ook meteen weer verder door een tekst die voor ons heel bijzonder is in twee delen erop te zetten zodat het ook echt onze kussenslopen zijn.....

waar heb je dat laten doen???

7. lvdm

lvdm Niet meer actief

Heb het toen laten doen in zo'n 'kopieerwinkel', waar je ook grote bouwtekeningen en dergelijk kan laten afdrukken. Ze hadden ook allemaal andere producten die je kon laten bedrukken.
    Heb nog even gekeken op hun site, maar zie dat ze nu sinds kort failliet zijn...:$ (Hollandrepro in Utrecht)
    Maar als je een beetje zoekt op google dan denk ik dat je wel andere zaken zult vinden waar je dit kan laten doen.

Deel Deze Pagina