Hey mama's, Twee jaar geleden kregen wij bij een baby-pakket een knuffelhondje van Achmea. Op marktplaats worden deze ook aangeboden, weet ik. Maar ik zoek een mama (of meer) die er nog ééntje over heeft en die deze wilt verkopen voor 2,50 en verzendkosten. (Ik vind het gek dat mensen zoveel vragen voor iets wat ze hebben gekregen ) Mijn zoontje is gek op dat hondje en wilt er absoluut geen nacht zonder slapen. Verder gebruikt hij geen bijtring maar sabbelt hij wel graag op z'n hondje. Probeer eens voor te stellen hoe dat ruikt . Als we er nog één of twee reserve hebben, kan ik er één in de was doen en kan m'n zoontje toch nog slapen .
Als je op knuffelhondje klikt kom je bij een afbeelding die overigens niet van mij is, maar van een advertentie van marktplaats afkomstig is Even zien of ik die ook hier op het forum kan plaatsen...
Zoek je dit hondje nog? Ik heb er nog ergens eentje liggen maar dan moet ik even zoeken is met dat burburrey (schrijf je dat zo?) achtige printje toch?
Ik kan je persoonlijk niet helpen, maar heb even op mp gekeken en zie er behoorlijk wat op staan t.e.a.b. Zelfs al moet je er meer voor betalen, dan zou ik het toch gewoon doen. Die 5,- is niet zo heel erg voor de rust van je kindje toch?
Er bestaan sites waarbij je de knuffels van kraampakketten kunt nabestellen.. Iets in de trant van... Knuffels - Babyshoppen... moet je maar even googelen
als je hem nog nodig bent doe dan mij dan een pb dan mag je hem hebben voor alleen de verzendkosten. ligt bij ons in de knuffelbak wordt niet naar om gekeken.