Wij zijn ons huis aan het opleuken en zijn nu bezig met de puntjes op de i te zetten. Alles ziet er leuk en netjes uit, maar ik mis nog wat leuke dingetjes in huis. Ik wil sowieso bij het tuincentrum wat mooie grote potten met planten kopen. En dan nog wat leuke andere dingen (maar wat??) En voor op de kinderkamers (2 meiden) weet ik het al helemaal niet. Even wat leuke dingen erbij om de boel weer op te leuken... Wie heeft er leuke ideeen waar ik vanmiddag naartoe kan om wat leuke spulletjes te kopen?? Ik wil beginnen met de meidenkamers De Ikea zie ik alleen vandaag niet zitten, denk dat het daar een gekkenhuis is op zaterdag, dat doe ik evt. wel een keer op een doordeweeksedag, als ze net open zijn. Alle ideeen zijn van harte welkom!
Haha, en daar had ik nog niet aan gedacht Ik ga eens kijken of er een filiaal in de buurt zit. Thanx!
Hoe oud zijn je meiden? Fotolijstjes, met hun favoriete dier, ik was bijv. vroeger gek van paarden en had veel foto's van mijn lievelingspony op mijn kamer staan. Plantjes in fleurige potjes. Kijk hier anders is op voor leuke ideeen; * irideeën *
bij de action maar dan niet van die standaart dingen die ze daar hebben maar creatief zijn , ik heb daar heel veel spul vandaan maar kun je niet zien dat het van de action is omdat ik het zo anders heb gecombineerd of kaarsen erop gedaan of potpoiri erin
ja inderdaad creatief zijn met spullen. Zo kan ik zelfs leuke dingen bij kringloopwinkels halen. Even geluk hebben. Daar heb ik ooit een mooie speelgoedkist gekocht voor 2 euro. Geen geld en erg mooi.
loods5, GAAF, woonexpress, kwantum, leenbakker. Ik ben zelf dus helemaal gek van GAAF(zit in B'wijk, maar soortgelijke winkels vind je tegenwoordig overal). Voor iets betaalbaardere spullen is kwantum ook erg leuk, je moe er wel tegenaan lopen, maar ik heb toevallig eergister zulke leuke fotolijstjes en een mooi houte speegoedkist gekocht! Welke style zoek je? Ik ben van brocante(wit, white wash, grijstinten, en voor de kids een zachte kleur erbij) suc6! En vooral heel veel shopfun! Wij zitten midden in een verhuizing dus mag ook legaal shoppen! hahaha kus miek
Ik haal accessoires meestal bij cheap-ase winkels.. want dan kan ik eens veranderen.. Vooral action dus!!
Ik ben altijd gek op het spul van Life&Garden. Als wij wat nieuws nodig hebben voor onze woning, dan kopen we het vaak daar. Ik weet niet of er een filiaal bij jou in de buurt zit?