Ik wil een deze dagen gaan onderhandelen over me salaris want heb waarschijnlijk een andere baan als het salaris is wat ik wil. Nu heb je van die mooie salaris berekening op internet nou die klopte bij mij voor geen meter. Omdat de geen rekening houden met inkomstenafhankelijke premie voor de zorgverzekeringswet en met de loonheffingsschalen. Want ik ga een gedeelte in de 2 schaal vallen. Nu is mij vraag werkt hier iemand op de loonafdeling/ salarisafdeling van een bedrijf en wil/ mag dit voor mij even uitrekenen? Als je wil en mag antwoord dan even dan kan ik het uurloon doorgegeven in pb want ben bang als ik het hier neer zet herkent wordt en dat wil ik niet ivm met werk wat ik nu doe nog niet weten dat hier mee bezg ben. Alvast bedankt voor de hulp.
Ow jaa dan zou ik graag willen weten wat ik bruto en netto ga verdienen het is op basis van 160 per maand dus 40 per week
Oh ja, daar heb ik een app van. Is inderdaad ook een goede! Die klopte in het geval van het salaris van mijn man ook aardig.
Bij mij zit er dus elke keer een verschil in van wel 70 euro. Dat systeem geeft dan aan dat ik dat meer zou moeten hebben maar heb dat dus niet en daat verschil vind ik erg hoog
Hou je ook rekening met bijvoorbeeld een 13de maand of een winstuitkering of iets anders extra's ? Mijn partner verdient bruto echt niet megaveel, maar door de extratjes van zijn werk is het op jaarbasis net zo dat we in een hogere belastingsschaal zitten en dit maandelijks dus ook scheelt.
Houd ook rekening met de betaling per maand (12 keer) of per periode van 4 weken (13 keer).... dit is niet hetzelfde als de hierboven genoemde 13e maand... dat is weer een ander extraatje nl. Daarbij gelden voor iedere sector bepaalde andere percentage qua verzekeringen, pensioenpremies etc. Dus je zult altijd een klein verschil houden in bruto/nettoberekening.
het is appels met peren vergelijken op deze wijze. Een reeele berekening moet branche en bedrijfsgericht zijn en je moet rekening houden met pensioenregeling, branche inhoudingen etc.
Het komt mischien ook omdat ik onregelmatig werk heb. Ik had inderdaad geen rekening gehouden met me 13e maand per 4 weken krijgen we betaald. Ga dit nog even doen mischien dat het dan wel meer klopt want vind een verschil van 20 a 30 euro wel te overzien maar niet van 70 a 80 euro
Ik denk dat het een gedeelte aan me onregelmatigheid ligt want als ik bij me vriend doe dan komt het percies op de cent goed uit. Dus weet ongeveer wat ik moet eisen voor het zelfde loon wat ik nu heb.