Zoals de titel al zegt, ik heb weer eens zin in chips. Dit heb ik bijna iedere avond wel maar ik geef er niet aan toe. (Niet meer, haha). Nu heb ik vandaag weer zin in en gun ik mezelf een bakje, maar ik heb alleen lays naturel ribbel chips. De echte vraag van deze topic; heeft iemand een lekker receptje voor een simpel dipsausje voor bij de chips?
. Nog gelukt met de dipsaus? Zou toch echt gaan voor mayo met peper zout,bieslook en klein teentje knoflook. Misschien handig om een keer ongezouten notenmix te halen is ook lekker (zuivelhoeve)en minder schuld en kun je vaker nemen. Of kleine zakjes dan gaat alles niet meteen op. Nou heb ik zin in chips bedankt he hihi hopelijk slaapt de kleine snel gaaaaaaap.(nu knort mijn buik)
Mayo, curry en mosterd is het lekkerst. Gooi er soms nog wat kerriepoeder bij. De verhouding steeds minder. Van de mayo het meest, van de curry al stuk minder en de mosterd maar een flubje.
Deze: https://www.google.nl/search?q=duyvis+dipsaus&biw=1438&bih=675&source=lnms&tbm=isch&sa=X&sqi=2&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMIx-TDw4-AxwIVIwnbCh37pw6f&dpr=0.95 nomnomnom!! k vind zelf de aioli of de knoflookvariant of de festival heel lekker maar ze zijn eigenlijk allemaal lekker. En voor de rest veel herkenning. Hier ook iedere avond zin in chips. Probeer er zo min mogelijk aan toe te geven maar het is ontzettend moeilijk
Gisteren heb ik toch maar geen chips genomen, vond het uiteindelijk toch eigenlijk veel te laat ervoor. Maar leuke ideetjes zie ik voorbij komen. Die zak naturel chips staat er nog dus ik ga zeker een aantal receptjes proberen, bedankt!
Hahaha ja nou een aantal maanden geleden kon ik midden in de nacht als ik niet kon slapen een zak chips opentrekken en het half leeg eten. Dat heb ik ook gemerkt ook met 7kg erbij in een aantal maanden. Dus dat heb ik mooi afgeleerd. Nu nog maar heel af en toe een bakje gelukkig. Maar ik blijf er een zwak voor hebben, ik loop met een grote boog om het chipsschap heen in de supermarkt.