Hondje moet weg..

Discussie in 'De lounge' gestart door Jewel22, 27 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloemetje95

bloemetje95 Niet meer actief

Volgens mij wonen ze nu al samen geloof ik?
    Maar ik woonde ivm zwangerschap ook al na 3 maanden samen en gaat prima, iedereen mag toch zelf weten wanneer deze stap te maken in een relatie

2. Fefe

Fefe Actief lid

8 mei 2014
    199
    0
    16
    NULL
    NULL

3. Monique1985

Monique1985 Fanatiek lid

7 okt 2013
    1.472
    113
    63
    Almere
    Laat ik voor opstellen dat ik een echte dierenliefhebber ben.. Maaaaar om je kind vol met medicijnen te duwen
    Om 3 a 4 keer per dag je huis grondig te schrobben/dweilen/stofzuigen voor een dier 😱 of om misschien wel de liefde van je leven aan de kant te schuiven voor een dier.. Je heb dieren liefde en dieren liefde en sommige overdrijven daar zwaar in ...

Ts ik zou gewoon een goed huisje zoeken s6 er mee ...

4. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.236
    23.347
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    +1.

5. Monique1985

Monique1985 Fanatiek lid

7 okt 2013
    1.472
    113
    63
    Almere

Mmmmm ik woonde na 6 maanden al samen (ik had al 2 kids zelfs een baby van 3maanden toen ik hem leerde kennen) we waren 7 maanden samen en besloten om voor mijn 3e kindje en zijn eerste kindje te gaan.. Met 7,5 maand samen was ik zwanger .. Met 9 maanden samen kochten we een huis samen.. Nu 4 jaar samen .. 4e kindje al van 1,5 jaar en 3 weken geleden getrouwd .. Dus ja hoezo 1 jaar vroeg 😒😒

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.800
    113
    Nou ja...4 jaar samen is natuurlijk niet zo heel lang nog... wij waren 7 jaar samen toen we ons eerste kindje kregen...:p

Maar ik zal niet negatief zijn...

Mijn moeder en mijn vader waren na 3 maanden samen zijn al zwanger van mij :D
    En zij hadden echt een top relatie.

Oja...wij gingen na 2 maanden al samenwonen :):cool::D

7. Wow wat erg hoe sommigen reageren. Geloof me we gaan niet zomaar samenwonen. Ik ben de afgelopen maanden erg ziek geweest wegens een hartaandoening en hij is degene geweest die er alles aan heeft gedaan om het draaglijk te maken. Hij hielp me met alles met de kinderen en hielp mij terwijl ik amper nog een stap kon zetten. Ik begrijp het veroordelen niet zo. Ik heb hele nare tijden gekend en hij ook.. En nu hebben we elkaar gevonden, is hij geweldig voor mijn kinderen en weten we wat ware liefde is.. Moeten we dan echt 5 jaar wachten terwijl we 100 km uit elkaar wonen? We proberen te doen wat het beste is. Juist voor het hondje. Want anders zal het hondje veel alleen zijn, of kunnen wij niets opbouwen. Geloof me ik vind het ontzettend erg en ik heb hem niks gevraagd. Hij zegt zelf dat hij dit wil zodat hij zijn hond niet verwaarloost en wel voor de liefde kan kiezen.

8. tjiptjap

tjiptjap Bekend lid

24 okt 2014
    950
    0
    0

9. mizz

mizz Actief lid

15 nov 2012
    342
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan misschien helpen.. ik weet een heel liefdevol thuis voor het beestje waar het echt op handen gedragen zal worden. Je mag me een pb sturen.. nare situatie!

10. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Thja toch een oproep op fb, dan met de billen bloot, misschien is een oplossing dichterbij als je denkt.

11. Bootsje

Bootsje Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.228
    0
    36
    helemaal mee eens !

12. Sifra

Sifra Niet meer actief

Dat is lief. Mogelijk heb je hier iets aan ts, en anders hoop ik dat jullie een goede oplossing vinden

13. Ah! Ik stuur je een bericht

14. Sleepless

Sleepless Bekend lid

1 jun 2013
    892
    173
    43
    Vrouw
    Brabant
    Wat een rare reacties hier van sommige mensen :$

Wie zijn wij om iets te zeggen over na hoeveel tijd TS en haar vriend gaan samenwonen? Ze zijn gelukkig samen, helemaal goed toch? En helemaal bizar om te zeggen dat je maar moet wachten, misschien een jaar of 5, met het samen opbouwen van een leven omwille van een hond, ben echt flabbergasted! Ze hebben echt alles geprobeerd met de kleine en het lukt niet, super erg! Nu op zoek naar een goede oplossing dus, gezien de situatie vind ik echt dat ze het onderste uit de kan halen!

Ik ben mijn hele leven lang opgegroeid met dieren; honden, paarden, konijnen, herten, noem het maar op en het stond bij ons in de wei en liep bij ons binnen. Ik hou enorm van dieren maar... Dieren blijven dieren! Daar zorg je met alle liefde en plezier voor maar wanneer het echt echt niet anders kan, redelijkerwijs gezien (!!), dan moet een andere oplossing worden gezocht. En als dat lukt, helemaal prima toch?

TS, alle respect dat jullie hier zo geweldig mee omgaan en wat zullen jullie verdriet hebben! Veel succes en ik ben ervan overtuigd dat wanneer jullie een goed huis vinden voor jullie hondje, deze nog een heel gelukkig leven zal hebben. Succes!

15. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    Jeetje wat een rare reacties hier!

Ten eerste heeft geen mens zich te bemoeien met wanneer er iemand samen gaat wonen!

Ten tweede lijkt het erop dat TS er alles aan gedaan heeft om het hondje toch bij hen te laten maar de gezondheid van haar zoontje laat dit echt niet toe.

Ik ben een hele grote dieren liefhebber maar deze moeilijke keuze snap ik helemaal! Jullie hebben zeker geen idee hoe het is om het benauwd te hebben?

16. misa

misa Niet meer actief

Och jee wat naar.....! Ik weet ook niet of ik het hondje van die leeftijd al weg zou doen, zonder dat ik veroordelend wil zijn hoor.
    Maar ik ken hoe moeilijk het is: hebben twee poezen weg moeten doen wegens allergieën van mijn man die in die 6 jaar gegroeid zijn en ook flink uit de hand liepen. Afschuwelijk. Nu na twee jaar merken we pas echt flinke verbetering.
    We hebben ze op mp gezet en ze moesten samen weg. Er kwamen genoeg reacties van mensen die er wel eentje wilden. Maar die hebben we afgewezen. We hebben net zolang gewacht tot we een geschikt persoon vonden. Dat was uiteindelijk vrij snel. Een gezin met twee kinderen en ervaringen met Perzische poezen. Ze zijn eerst bij ons geweest en ze hebben er wel voor betaald. We hebben zo nu en dan contact en dan zien we foto's.

Succes met de keuzes hoe je dit het beste aan kunt pakken.

17. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    TS, is snap je heel goed. Hier ook een kat moeten herplaatsen. Ik had hem ook al 9jaar. Maar mijn partner was allergisch en heeft het echt een paar jaar geprobeerd met medicatie. Hij werd steeds zieker en zieker. Dat gaat op een gegeven moment echt niet meer. Je moet ook gewoon kunnen werken, je kind verzorgen....etc...dat gaat echt voor.
    Een moeilijke beslissing.
    Hoop dat je een goed huisje vindt! Je kan ook eens op de site van verhuisdieren kijken.

18. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Jeetje zeg waar bemoeien jullie je mee? Ik zit met verbazing te lezen zeg. Ts vraagt om tips voor dehond niet om jullie ongezouten mening over haar relatie...

Ik denk dat ts er alles aan gedaan heeft om het hondje te houden maar als het ten koste gaat van je kind zou ieder van jullie ook kiezen voor je kind. Natuurlijk is de laatste optie om de hond weg te doen. Dat lees ik ook echt wel in haar bericht.

Mensen laat een ander in hun waarde en ga toch eens van het goede van de mens uit ipv altijd maar het kwade.

19. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik weet niet of ik dat zou kunnen maar goed op de vraag of ik een tip heb.. is er geen vriend /familie lid die de hond kan opvangen?

20. Modra

Modra Fanatiek lid

24 jul 2014
    1.656
    445
    83
    Groningen
    Wat naar voor jullie en het hondje TS! Snap dat jullie dit met pijn in jullie hart doen.

Je hebt ook De matchingsite voor mens en dier, een vriend van ons heeft via daar een mooi nieuw plaatsje voor zijn katten gevonden toen er een allergie bleek te zijn.

Hoop dat jullie een mooie nieuwe plek voor jullie hondje vinden.

Deel Deze Pagina