Een vriendin van mij heeft een foto gemaakt van mijn zoontje. Maar ben erg aan het twijfelen of ik erg een canvas van moet laten maken voor boven de bank. Op de foto waren we met vrienden een weekendje weg en was hij weer een beetje beter. Vind het zo jammer van de speen. Wat vinden jullie? Ben nu al zo lang aan het twijfelen!
Echt een super en super mooie foto. Maar het eerste wat ik dacht was, wat zonde van die speen!!!! Als je twijfelt, niet doen!
Slappe reactie! OT: Hele mooie foto! Hij komt mooi naar voren zo! Mooi mannetje hoor! Ik vind het inderdaad zonde van die speen, zo zie je hem toch niet helemaal! Ik zou het dus persoonlijk niet doen, al kan ik me wel heel erg goed voorstellen dat je de foto erg mooi vind.
ik weet het niet, zoals iemand al zei die speen hoort bij hem, dus opzich waarom ook niet. misschien als je hem in zwart wit laat drukken, danvalt de speen minder op. maar de fotos is super(vind de speen niet storend ook al ben ik geen fan van spenen)
mee eens het is zonde maar als hij die speen vaker in heeft dan hoort ie idd bij hem en is hij gewoon helemaal zichzelf op die foto... En een foto gaat juist om dat je iets vastlegt wat helemaal is zoals hij is zeg maar
Erg mooie foto maar inderdaad jammer van de speen. Hij (de speen dus) steekt ook wel erg af qua kleur bij de rest van de kleuren, misschien als hij niet zo fel was geweest, was het nog mooier geworden.
Ik vind hem ook super mooi en stoor me helemaal niet aan de speen. vind het eigenlijk wel schattig.. Ik zou het dus wel doen.
ik dacht hetzelfde... vind het echt een supermooie foto!! wat je ook kunt doen (aangezien je twijfelt) is de foto gewoon af te laten drukken op normaal fotopapier en die in een mooi lijstje doen op jullie slaapkamer ofzo. En dan wachten met een andere foto op canvas
ik vind het ook een hele mooie foto, en ik zou hem dan waarschijnlijk in het zwart-wit doen of Sepia Dan valt die speen niet zo op (net zoals er al eentje zie hier, maar weet de naam niet meer )
geweldig mooie foto! Ik ben niet van de canvas dus ik zou het daarom niet doen Speen is wel een beetje jammer.. maar ach.. aan de ander kant benadrukt het ook wel het jonge van je ventje.. Terwijl hij zo ernstig kijkt.. Dat vind ik dan wel weer een mooi contrast
ik heb ff een collage voor je gemaakt, in zwart-wit, sepia en kleur! misschien vind je de zwart-wit of de sepia mooier dan de kleurenfoto... View attachment 127648
het eerste wat ik dacht toen ik de foto zag was "jammer van de speen" dus nee, ik zou het zelf niet doen.
Ik vind het een super mooie foto, de speen hoort bij je kleine man, dus daar stoor ik me niet aan. Ik vind ook de kleur van de speen erg goed passen bij de rest van de foto. Ik zou alleen niet zo'n foto boven de bank willen (ook niet zonder speen). Ik vind foto's op canvas erg leuk en heb er thuis ook een paar. Maar dan klein (40 X40) en ze hangen bij elkaar (2) op een rustig plekje in de woonkamer. Als ik rond loop zie ik ze maar als ik in de kamer zit niet.