Hondje wil niet zindelijk worden help

Discussie in 'De lounge' gestart door ladygaga, 26 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happysunshine

19 jul 2012
    69
    0
    0
    wij hebben een jack russeltje en die was best snel zindelijk moet ik zeggen, maar dan ben je toch wel weer een aantal weken verder. Mijn advies is dat elke keer als hij brokjes eet en/of wat drinkt hup meteen naar buiten. In het begin deed ik dat vooral ook achterthuis omdat dat wel om het uur zo ging. En dan nam ik puppybrokjes mee en na elk plasje of poepje kreeg hij van die brokjes als beloning en dat hielp goed! In het begin deed hij ook nog wel eens een plasje en poepje binnen maar na een tijdje wist hij precies dat dat buiten moest. Als je maar consequent in het begin na elke keer als hij heeft gegeten en gedronken hem meteen meeneem naar buiten. Je bent er even druk mee, maar het werkt vaak wel goed! succes!

2. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Aaaah, das toch wel heel zielig. :(
    Een puppycursus is zéker aan te raden in ieder geval.. ;)
    En heb geduld, heel veel geduld!

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.857
    113
    Precies.

4. ladygaga

ladygaga Niet meer actief

Bedankt voor de tips ga zeker opzoek naar een pup curses.
    Me inlezen heb ik wel gedaan hoor maar op elke site staat wat anders en dan weet je ook niet meer wat je wel en niet moet doen.
    Hij heeft een mandje waar hij in kan slapen maar de bank vind hij leuker.
    Ik wil wel een bench maar mijn man niet en zijn wil is wet in huis.
    En hij heeft gezegd dat ik ze neus erin moest doen en dit was zoals de meeste denken niet in de poep maar in ze plas dat me hondje het op de grond doet maakt me niet uit ruim ik zo ok maar wij hebben een mooie bank waar mijn man nog al trots op is en die ruikt dus nu naar honden pis en is dus kwaad op mij.
    Mijn hond is kinderen gewent en dus denk niet dat hij mijn zoon wat aan kan doen en die reactie slaat gewoon bergen op.
    Het is verder een heel lief hondje alleen dat bank plassen zijn we zat .
    Super bedankt voor de tips alleen sommige opmerkingen ben ik biet van gediend.

Groet gaga

5. mimi83

mimi83 Niet meer actief

lees je eigen post even goed na zou ik zeggen.. ik ga eerst even op mijn handen zitten..

6. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    +1.... Tjeesssss...
    Ga dr geen woorden meer aan vuil maken, arm hondje...

7. ladygaga

Pardon arm hondje? Wil je me nu dierenbeul noemen of zo op je handen gaan zitten waarom wat heb ik jou misdaan dan? Ik kom hier vraag tips die heb ik gehad hier ga ik zeker wat aan doen.
    Ik reageer alleen op een paar reactie dat ik hier niet van gediend ben en nergens op slaan en nu arm hondje? Net of ik mijn hondje wat aan zal doen?
    Ik vraag hier om tips en niet om beschuldigd te worden van dieren mishandeling.
    Gaat elke keer weer zo elk topic word er raar op mij gereageerd ik vraag tips geen belagelijke opmerkingen.

Bedankt voor de normale tips ga er zeker wat mee doen.

Groet gaga

8. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Ik denk je PUP niet van biet gediend is door met zn neusje door zijn uitwerpselen gedrukt te worden.. Vind de reacties nogal mild eerlijk gezegd als ik naar mijn gevoel kijk wat ik van jou berichtjes krijgt.

Voor de rest heb ik nog één woord voordat ik héél snel op mn handen ga zitten:

"hondenschool!!"

(Gaat nu op haar handen zitten)

9. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Als jij je als deurmat laat gebruiken door je man, vind je het toch niet gek dat wij dat ook doen? ;)

10. Amethist

Amethist Niet meer actief

Klinkt echt als een leuke vent, die man van jou ;)... Wel behoorlijk jammer dat je dus maar doet wat hij wil, wat naar nu blijkt niet werkt en dat het hondje er dan de dupe van is...

11. mimi83

mimi83 Niet meer actief

ik doelde niet op je hondje.. maar hoe wil je een hond/kind consequent op voeden als jij geen respect voor jezelf hebt door over je heen te laten walsen.. dat is sowieso al gedoemd tot mislukken..

12. Suzetje

Suzetje Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.234
    0
    0
    Mijn kindjes!
    Mijn kinderspeeltuin
    hoe oud is de pup
    sinds wanneer heb je hem
    hoe vaak loop je buiten met hem
    herken je de signalen
    welk ras betreft het hier
    hoe vaak en hoe lang is hij alleen

Een lange adem heb je zeker nodig! Ga er maar vanuit dat een hond binnen 6 maanden zindelijk wordt, ras afhankelijk kan het 2 maanden tot 8 maanden tot zelfs een jaar duren!

13. Suzetje

Suzetje Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.234
    0
    0
    Mijn kindjes!
    Mijn kinderspeeltuin
    overigens moet je de hond niet op de bank laten, ik weet niet welk ras het is maar straks is hij groot en heb je een probleem.

Door het op de bank laten zitten zeg jij tegen hem: jij staat gelijk met mij of ik sta zelfs boven jou.

Bench is niet perse nodig, maar een vaste plaats wel!

14. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Meid, lees eens even wat je schrijft en lees goed wat wij schrijven!!!
    Wie beschuldigt jou hier van dierenmishandeling, volgens mij niemand toch???
    Maar je zegt in je 2e post, ik moest het van mijn man doen en niet door zn poep maar door de pies, pies is ook een uitwerpsel van een hond... ;)
    Wat je bereikt met dit gedrag is dat je hond angstig wordt van jou, want hij begrijpt niet wat hij fout heeft gedaan, gaat urine linken aan angst, daarmee pak je het ongewenste gedrag niet aan!!!
    Ook zeg je, hij heeft een mandje, maar HIJ ligt liever op de bank (je maakt de hond daarmee dus al de baas in huis), nu merk je dat hij daar poept en pist en is je man boos...
    Aanpakken die hap, consequent zijn, hond dus niet meer op de bank, goed schoonmaken (de geur zit er nu in dus hij zal het anders blijven doen) en uitlaten, uitlaten, uitlaten...
    Ook 's nachts, op deze leeftijd zeker iedere 2 á 3 uur, overdag na het spelen, eten, drinken enz.
    Daarnaast kan je een bench gebruiken als train-hulpmiddel, maar dit hoeft niet, een vaste plaats (mand of kussen) kan genoeg zijn...

En een tip: laat je niet als voetveeg gebruiken door je man, zijn wil is wet? kom op zeg, je runt samen een huishouden...

Dit soort dingen krijg je als je je van tevoren niet goed genoeg inleest over hoe je een hond op moet voeden / zindelijk maken...

15. Suzetje

Suzetje Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.234
    0
    0
    Mijn kindjes!
    Mijn kinderspeeltuin
    oh, en consulteer de dierenarts om ontstekingen of andere problemen uit te sluiten!

16. mimi83

mimi83 Niet meer actief

suzetje: chihuahua hondje Tommy .. dat groot worden valt dus wel mee .. hihi..

17. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    Geeft niks dat je mijn reactie nergens op vind slaan hoor... kan ik wel hebben. Ik werk de hele dag met honden, maar je hoeft niets van me aan te nemen als je dat niet wil.

Misschien even aan je man vermelden dat hondjes ook tandjes gaan wisselen en dan in 1 nacht een mooie bank nog veel mooier kunnen maken. Echte kunst! Die benches worden niet voor niets zoveel verkocht. Je hebt ook hele mooie, het hoeft niet persé zo'n lelijke kooi te zijn.. Eventueel kun je ook eens kijken voor een reisuitvoering. Die lijken meer op een soort kattenbak met een deurtje erin zeg maar. Je kunt overdag nog zo consequent zijn, als hij s'nachts gewoon overal kan plassen zonder dat jij het ziet wordt het een heel stuk lastiger.

18. Suzetje

Suzetje Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.234
    0
    0
    Mijn kindjes!
    Mijn kinderspeeltuin
    overigens is het zo dat als je de neus van een hond door zijn plasje haalt, hij bang is te plassen buiten omdat hij denkt dat je daar ook zijn neus door heen haalt.

NIET DOEN!

Plassen is leuk!!!!! Koekjes, worstjes etc.. Plassen is LEUK!!!! Dat is wat de hond moet weten!

19. ladygaga

O ik ben nu een deurmat een mishandelaar denk dat ik nu maar eens niet op mijn handen ga zitten.
    Ik heb hier nog nooit iemand wat aan gedaan of wat dan ook nog nooit nare opmerkingen gemaakt waarom krijg ik die dan wel terug? Ik ben er klaar mee verlopig zie je mij hier niet meer ik vraag tips geen beschuldigingen van van alles en nog wat het is KLAAR NU.

DAAAAAAAAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! LAAT MIJ NIET BELEDIGEN DE MAZZEL

20. Suzetje

Suzetje Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.234
    0
    0
    Mijn kindjes!
    Mijn kinderspeeltuin
    Maar die hebben wel een heel pittig en minder tolerant gedrag!

Begin met verbieden en plaats wijzen!

Maak huis schoon met azijn (neutraliseert de geur en doodt bacteriën)

Je hebt speciaal spul om te strooien waar de hond normaal piest, dat vinden ze niet prettig!

Sorry, reageer veel maar had niet alles gelezen, lees nu op mn gemak en reageer overal op, je kunt nog 100 reactie verwachten hahaha dan valt het altijd mee!:D

Deel Deze Pagina