Meid lees nu in hemelsnaam je eigen post eens door.. is het normaal in jouw ogen dat je vent zijn wil wet is.. ??? je moet bij een dier opvoeden op 1 lijn zitten in het gezin anders werkt het gewoon niet. dus jij hebt net zo veel te vertellen als je vent. zo niet is het gewoon haast niet te doen. jouw man wil geen bench , tja hij wil ook niet dat er op de bank geplast word .. dus kiezen he.. een puppy heeft ongelukjes dat leer je niet ineens af. qua zindelijk worden van hondje zijn alle tips al gegeven. tijd heb je nodig.. tijd en kennis.
Mijn hond was heel snel zindelijk, binnen vier maanden, maar dat heeft heel veel moeite gekost! Als hij wakker was, ging ik elke tien minuten naar buiten! Na elk slaapje, eten, drinken en spelen! Toen hij het snapte, elk uur, en dat verder uitbouwen! Puppenblaasjes zijn nog zo klein en zeker van kleine hondjes! En bereid je voor dat het zindelijk worden nog langer gaat duren als het straks kouder wordt! Ik had een hond van begin augustus, dus kreeg hem begin oktober, hij was begin december zindelijk en half december werd het ijzig koud (drie jaar geleden) !hij viel toen heel even terug in zijn gedrag, maar toen het ging sneeuwen en hij ontdekte hoe leuk dat was, ging het snel weer goed, maar ik heb een witte duitse herder net een dikke vacht, dat scheelt! Heel veel succes ermee, het kost veel moeite, tijd, en een hele lange adem, maar uiteindelijk moet jij het doen! Beste tips zijn al gegeven! Hoop dat je er iets aan hebt en er iets mee doet! Ik voelde me echt voor paal staan als ik mijn hond stond te belonen met mijn stem maar het is het me dubbel en dwars waard geweest! Mijn hond.plast en poept trouwens alleen op gras en kan het op commando doordat ik altijd, plasje of poep zei als hij vezig was! Kan best makkelijk.zijn!
heb je eigenlijk ooit een baby van 12 weken zonder luier gezien????????? echt heel zielig.voor het hondje
Jezus ik zit ff helemaal verbouwereerd te wezen. Man man zijn wil is wet?? Nou sorry maar mijn man kan heel hard roepen maar als ik iets wil doe ik het echt wel in laat me echt niet ondersneeuwen door een vent zeg! Is je man 80 ofzo dat hij van die voor oorlogse ideeen heeft?? Een pup met de neus door zijn pis halen, je maakt verdomme het reuk orgaan kapot ermee!!! Weet je wat jij moet doen het hondje villen en een muts van maken loop je er net zo bij als de echt gaga
ho ho ho, wacht even! toen ik mijn eerste hondje had stond ik ook met mijn rug tegen de muur. ik ken niet anders als 4 honden thuis, mijn ouders die cursus met hen deden en toen was het advies neus in de plas drukken. wellicht heeft ladygaga wel een oud advies opgevolgd omdat dit haar eerste echte hondje van haar zelf is. ik had een herder, een zenuw- blijdschap- en angstpieser. Radeloos was ik na 4 maanden want voor zover ik mij herinnerde hadden mijn ouders al hun honden binnen mum van tijd zindelijk. Goed bij de herder duurde het 8 maanden en heb ook ik uit wanhoop de tips uit de vroegere cursussen gevolgd. Inmiddels weet ik beter, 5 honden rijker en een vernieuwde cursus rijker. Want dat advies van neus er door heen kwam als advies van de cursus van de dierenbescherming. zoals ik al zeg, inmiddels 12 jaar verder en 1000 adviezen rijker. misschein is ts wel echt radeloos en denkt ze een pup bij 12 weken al zindelijk te moeten helpen (zoals dat vroeger geopperd weg). misschien is haar man iets ouder(wetser) dan zij en geeft haar de oude adviezen. vroeger was zindelijk maken of opvoeden toch ook heel anders? Ik baal er wederom van dat er meteen weer zo'n ophef veroorzaakt moet worden! help die meid met al jullie kennis! ze vraagt om hulp! ze probeert niet te vertellen dat ze expres haar hondje onrecht aandoet! kom op zeg, waar is die verdraagzaamheid gebleven? die opmerking over villen slaat wel echt alles!!! dat is totaal respectloos en zelfingenomen! Laten we het simpel houden: Geef advies of reageer niet meer en blijf weg! BAH!
LADYGAGA, ik hoop dat je mijn advies op volgt, heb je vragen dan PB me maar en laat dit topic sluiten. Dit gaat uitlopen op niets! En ieder mens maakt fouten, veel van de meiden die hier zeggen dat neus door de plas halen mishandeling is, hebben zelf gezegd hun kind een corrigerende tik te geven.... Altijd leuk, rellen op een topic!
Die moeite neem ik niet, ik vertrouw in het goede van de mens. Falen zij hierin dan valt mij geen blaam maar heb ik naar mijn idee er alles aan gedaan om men het goede in te laten zien of hen hierin te helpen. Maar niet iedereen is als is en dat weet ik. Ik wou enkel maar zeggen dat ik 10 jaar geleden exact hetzelfde deed en mij herder ook met 12 weken zindelijk wou hebben. In mijn eerdere post heb ik al gezegd dat het 4.6.8.12 maanden kan duren.. Maar ik kan wel de andere reacties begrijpen, zeker! Doch ben ik van mening dat sommige net te hard uit de hoek komen. Ik had er 10 jaar geleden van door geweest op dit topic, maar goed dat ben ik hahaha. Mijn bedoeling is goed en ik hoop die van ts ook!
Ik ben heel erg bang dat manLIEF (ahum) van TS dit hondje heel snel zat is en het dus binnen de kortste keren op MP staat inderdaad. En aangezien TS zich naar eigen zeggen als voetveeg laat behandelen door haar vent zal zij hier ook geen inspraak over hebben. Arm hondje....