Hoi dames, Ik ben nu 16 weken zwanger maar nog steeds onwijs beroerd. Niet kwa overgeven (gelukkig) maar zooo moe,weinig energie. Kwa eten heb ik nergens geen zin in,t is dat ik eten moet anders kon ik voor mn gevoel Makkelijk zonder. (Ben nog niks aangekomen tot nu toe,dus afgevallen? ) Verder werk ik part time,maar kan daarna niks meer,ik lig op de bank of.op bed en thats it.. Wie herkent dit? En wat heb jij ermee gedaan?
Hé bah wat naar he? Hier ook kotsmisselijk, afgevallen en doodmoe. Heb er ook nog eens het giep virus overheen. Tegen de misselijkheid slik ik nu suprimal en drink ik gember thee. kan al meer verdragen dan 2 crackers en een appel per dag. Op mijn vrije dagen lig ik veel op bed of op de bank en wissel dit af met stukje buiten lopen (ff frisse neus halen) Sterke igg en "beterschap " hopelijk nemen de klachten snel af zodat je kan genieten van je zwangerschap.
Ik herken het heel erg, niet constant beroerd maar weinig zin in eten. Werk ook parttime en heb na werk ook zin om te gaanl iggen. Helaa gaat dat niet. Heb en dochter vanbijna 3.
Herken het ook, alleen dan van mijn tweede zwangerschap. Eerste ging ik fluitend doorheen ( en is makkelijker dan met een kleine van 3 om je heen). Bij mij is het deels mijn lage bloeddruk. Ik heb druivensuiker in mijn tas voor slappe momenten. Verder overleef ik soms de dag op een glas cola rond een uur of 4. Drink verder geen koffie ofzo, dus het moet kunnen... Sterkte, weet hoe vervelend het is. Wb eten, kleine beetjes over de dag gaat vaak beter...
Met de kleine beetjes eten lukt t idd wel wat beterder, maar je van het is t niet zeg maar. Ja super vervelend, had gehoopt er nu wel af te zijn. Maar helaas...
Wist je dat Suprimal de placenta passeerd? Mijn huisarts had het ook voorgeschreven maar moest er van de verloskundige mee stoppen..
Ik hoop dat t bij mij ook mag beuren,ben dr echt nu al zo klaar mee. Vooral t niks kunnen doen valt me vies tegen zeg maar..