Reclame op elke site!Wie word daar ook gek van?

Discussie in 'De lounge' gestart door whitesaber, 12 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Op elke site elke topic op heel internet zie je woorden die lijken op links
    Je gaat er met de muis heen en je ziet ineens een plaatje verschijnen van een i-pad of dergelijke
    Zijn dat super hackers of is er iets gebeurd wat mij ontgaan is?

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik heb geen idee wat je bedoelt eigenlijk.

3. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Volgens mij heb ik daar hier op het forum van de week ook wat over gelezen... Eens even kijken...

Kan het zo snel even niet vinden, de zoekfunctie werkt niet mee, maar volgens mij was er ook iemand anders met dat probleem...

Aan mij heb je dus weinig... ;)

4. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Oh, wacht... toch nog iets gevonden, het was al wat langer geleden...

Klik!

Hoop dat je hier iets mee kunt.

5. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Ik hoop voor je dat het opgelost kan worden. Ik vind reclame op sites erg irritant. Soms als je ergens met een muis langs gaat vliegt je scherm vol met reclame. Dat vind ik nog de ergste reclame en die is hier gelukkig niet.
    Wel valt het mij op dat je niks hoeft te googlen. Via wehkamp heb je het ook. Het is net alsof je dan gevolgd word. Zeer storend!

6. whitesaber

Woohoo! Het is weg bedankt meid!

7. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Ik vind alle reclame irritant haha, ik gebruik dan ook een ad-blocker voor mijn browser.. Die haalt de meeste reclames weg als je op internet surft.. Werkt niet 100%, maar scheelt een hele hoop :) Moet je maar eens op google zoeken!

8. whitesaber

Jammer dat is voor Firefox....
    Heb crome namelijk

9. Bri

Bri Niet meer actief

Dat is niet net alsof, het ís zo. Op basis van de trefwoorden op de site en jouw eigen surfgedrag, stelt m.n. google advertenties samen die aansluiten bij jouw interesses.
    Kijk maar eens welke advertenties je op ZP langs ziet komen. Die sluiten vaak goed aan bij het topic wat je zit te lezen.
    Dat zijn nou google ads. Betalen bedrijven goed geld voor, om zo onder de aandacht gebracht te worden van mensen die mogelijk geïnteresseerd zijn in hun producten.

Deel Deze Pagina