Lily is niets voor ons denk ik.. Ik kan niet precies zeggen waarom, maar de naam doet me niet zoveel. Bedankt voor de suggestie
Ik vind het ook een beetje een kinderachtige naam. Zoals eerder genoemd Philou en Lou vind ik mooier. Milou vind ik ook niks, dat klinkt voor mij meer als een kattennaam.
Op zich een leuke vrolijke naam. Ook voor een volwassen vrouw. Echter, ik struikel een beetje met m'n tong over die 2 L's. Daarom zou ik hem niet kiezen
Ik ken een L.ilou. Vrolijke, lieve meid van 11! Dus ik ben er heel positief over. Ik vind het best kunnen als volwassen vrouw. En anders kan ze het later zelf nog afkorten tot Lou. De Lilou die ik ken heeft trouwens een broer L.ias.
Ik vind Lilou veel leuker dan Philou. Maar ik vind Milou dan ook heel alleen mijn lief niet. Ook voor een volwassen vrouw vind ik het prima kunnen. Lou vind ik ook erg leuk!
Ik vind Philou dan weer helemaal niks en bij Milou denk ik ook aan een kat. Lilou vind ik dan leuker! Al kan ik het me makkelijker voorstellen bij een kind dan bij een volwassene.
Vind Lou en Philou ook leuker. Vind Lilou een beetje truttig. Zie een soort van olilly meisje voor me.. geen idee waarom overigens