Ik vind het eerder een naam voor een tekenfilmfiguurtje. Maar voor een klein meisje wel schattig, voor een volwassen vrouw vind ik 't niks.
Off-topic, maar wilde even zeggen dat ik het grappig vind dat jouw kindjes ook 3 namen hebben (hoor je niet veel meer) én dat jullie jongste maar 1 dag ouder is dan onze zoon
@Tiarah : ideetjes met de 'ou' (oe)klank die nog niet genoemd zijn ; Minoe Minoes Nouk Manouk Anouk Marloes Marrouska Marroussia / Maroesja Miljuschka Anouska / Anouschka Loué Louette Louèn
Iedereen heel erg bedankt voor de meningen! @hummeltje5 Bedankt voor de suggesties, zal ze voorleggen aan mijn man
Wij vinden Lilou ook allebei een heel mooie naam en zitten er ook aan te denken om deze aan ons dochtertje te geven
Ik vind het een naam voor een tekenfilmfiguur of een clown, tenminste, dat is het eerste wat bij me opkomt, zou niet mijn ding zijn.
Lilou.. klinkt mij als een mix van lila/lola/lou/milou etc. Zo van, ik vond Lieke leuk en mijn man Milou.. Persoonlijk vnd ik het dus niet zó. Vind je gewoon Lou of Milou niet leuk?