Waar kan je die in vredesnaam halen? ben al bij dirk v/d broek, boni,ah maar nergens hebben ze het. bij de drogist ook niet.
Die heb je in principe niet nodig. Je kindje is 6,5 maand, je kunt gewone volle yoghurt of kwark geven. Nadeel van Danoontjes is dat ze erg veel smaak hebben en erg zoet zijn. Als jij dat niet erg vindt voor je kind, dan kun je overigens ook de gewone Danoontjes al proberen. Ook die van het eigen merk. Maar pure yoghurt, biogarde of kwark is wel beter.
ah heeft ze meestal wel hoor. Kijk je wel in het koelvak? Je moet niet bij de babyvoeding kijken. Ze staan in het koelvak bij de gewone danoontjes.
hier liggen ze gewoon in de koelvak zowel bij jumbo, ah en alle andere winkels waar ik heen ga. ze liggen vlak bij de gewone danoontjes. ik zal even een plaatje google dan weet je waar je naar moet zoeken
Ook hier liggen ze gewoon in het koelvak, maar ook ik heb meteen de gewone danoontjes gekocht omdat babydanoontje vaak uitverkocht was
Moet je niet in trappen joh, is pure commercie! Gewone yoghurt of kwark is net zo lekker, gezonder en stukken goedkoper! Groetjes Six
Hier hebben ze ons nog voor gewaarschuwd op het CB. Ze vertelden ons het beste gewoon yoghurt of kwark te nemen en dat we zelfs nog beter een scheutje diksap konden toevoegen dan danoontjes ofzo te geven, vol met suiker en vet en ze hebben het echt niet nodig. Jesper is niet echt gek op yoghurt, ik ga nu proberen of hij het lust met wat nutrix erdoor.
sorry hoor maar ik vraag alleen waar ik die kan halen. Van ons CB mag ze er af en toe eentje en als ik die wil halen is dat mijn keuze
Het zijn goed bedoelde adviezen, sommigen weten dit gewoonweg niet vandaar dat het wel even genoemd wordt dat het niet nodig is! Je kan ze ook gewoon bij de Aldi halen, die zijn ook heel erg lekker. We nemen ze nl gewoon voor onszelf mee! Jammie!
In dat geval: gewoon bij de supermarkt vaak wel. Als je ze niet kunt vinden koop je de gewone toch. @dirksmam;bedankt voor je tip, dus ik kan er ook gewoon een beetje banaan ofzo doorheen pureren? (weet dat jij het altijd a la rapley aanbied, maar daarben ik persoonlijk niet zo'n voorstander van)
mijn kereltje krijgt elke dag zo`n lekker danoontje. Het is nog op basis van opvolgmelk ook dus er zitten ook nog vitamientjes in. Mmmm.....
Nou yoghurt hebben we hier ook altijd met een lepel gedaan hoor (lijkt me nogal lastig met de vingers ) en ook met geprakt fruit of puree erdoor.