Oké, in eerste instantie zouden we naar Italië gaan. Maar wij willen wel eens wat anders Dus hop, lekker goedkoop 15 dagen naar Hongarije in een dikke villa met zwembad en al. Lekker luxe voor niet zoveel. Familie hebben er een huis, hoor er leuke en goede dingen over. Wij zitten een km of 20 van het Balatonmeer af, aan de kant van Keszthely. Klimaat is lekker warm, uit eten een schijntje (Goulasshhhh!!) en de cultuur lijkt me erg interessant. Wie o wie gaat er naar ook naar Hongarije op vakantie? Iemand nog leuke tips, aanraders of adresjes?
in Tamasi zit een thermaalbad met leuke kinderdingen, mijn ouders gingen daar altijd naartoe. Mijn moeder zei altijd dat mijn jongens het daar geweldig zouden vinden. Geen idee hoever het rijden is vanaf jullie plekje. Budapest is leuk om een keer te zien natuurlijk. En het schijnt dat hertengoulash erg lekker is Veel plezier!
Mag ik vragen waar je naartoe gaat in Hongarije en waar je geboekt hebt?? Wij zoeken nog iets voor na de zomerperiode om met de fam. heen te gaan
Het is een km of 15 ten oosten van keszthely. Wij hebben het via mijn familie gehuurd, die hebben ook een huisje in Hongarije. Ze hebben zo geen site of i.d. Wat je kan doen, is op marktplaats kijken. Daar staan genoeg huizen te huur op. Succes!
Ik lees even mee. Wij wilden eigenlijk dit jaar (afgelopen 2 weken) naar Hongarije gaan, maar toen wij wilden gaan boeken gaven ze echt superslecht weer aan, dus is het op het laatste moment Kroatië geworden. Ik denk dat we volgend jaar wel naar Hongarije gaan.
Dat is jammer! Een vriendin is afgelopen 2 weken gegaan, en heeft alleen maar 30+ graden gehad. Zag dat het weer nu wel wat slechter was. Regen en een graadje of 22. Hmmm, wij gaan over 15 dagen dus ik hoop dat het wat opknapt. En ach, wat nu valt, valt dan niet