ik ga morgen naar de dokter, heb weer net als bij mijn eerste groenige afscheiding. heel de zwangerschap gehad en kindje is gezond geboren. na de bevalling wa shet weer weg. had geen pijn geen jeuk. nu ben ik zwanger van de 2e en heb ik het weer vanaf het begin. de assistente zei dat het kan zijn dat het door zwangerschap komt maar het zou toch ook een infectie kunnen zijn. zijn er meer meiden die hier last van hebben/hadden?
als je afscheiding groenig is,kan het heel goed een schimmelinfectie zijn,is zo verholpen hoor,met een pilletje(die onschadelijk) is mijn gyn vertelde dat het niet schadelijk voor de kleine is,de infectie,maar niet smakelijk tijdens de bevalling,omdat ze via die weg naar buiten komen en het kan op den duur wel akelig voor jezelf worden,als je te lang ermee loopt,worden klachten erger
ben bij de dokter geweest, ze hebben een uitstrijkje gedaan en het word op kweek gezet,ben benieuwd, ze denkt zelf dat het niks is gewoon van de hormonen zeg maar,het zag er keurig uit zei ze.even afwachten dus dinsdag mag ik bellen!