Honger gevoel??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lientjelove, 18 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

Wie herkend dit?? Ik heb al de hele dag een gevoel of ik honger heb, maar hoeveel ik ook eet.. ik raak mijn honger gevoel niet kwijt!!! Mijn maag blijft rommelen en om meer eten vragen..
    Misschien een beetje een rare vraag, maar ik vroeg me af of iemand dit ook heeft en wat het zou kunnen betekenen???

2. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Ik heb het ook! Zullen we hopen op zwangerschap??

Groet Charlie

3. Lientjelove

Ja laten we het hopen.. ik heb nog een beetje zitten rond kijken op het forum, maar het zegt volgens mij niets.. Ik lees wel veel over zwangere meiden die honger hebben, maar ook meiden die gewoon voor hun ongi zoveel honger hadden.. dus tja gewoon maar duimen denk ik... hihi!! Mijn maag rommelt al weer....

4. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen
    Hey Meiden,

Dat heb ik dus ook, en maar eten eten eten.
    En idd er lijkt geen eind aan te komen. Moet gewoon tegen mijzelf zeggen "NU stoppen"HHahahahha
    DE snoeppot is al leeg, de koekjestrommel al en de koekast moet ook al weer een nieuwe vulling hebben haha

Grts

5. Lientjelove

Ja.. erg hé?? Ik denk elke keer: hou nou maar op met het zoeken naar eten, want je raakt toch nooit vol... hihi!!

6. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Hier.....Grunnen
    JA idd, zit er bij jou dan ook 1 op de bank die je steeds zit aan te kijken wat je allemaal naar binnen werkt?

Mijn vriend wel "Meissie hou je nog wat over"
    "Heb ik straks nog wel wat"
    "Ben je nog niet vol"

Leuk:D
    Ga morgen maar eens boodschappen doen en dan wat extra meenemen denk ik;)

7. Lientjelove

Vriendje is weg, dus daar heb ik geen last van.. hihi!! Maar ik had het ook vandaag op mijn werk, dus hadden ze wel zoiets van: ZO!! Ik heb maar toegeven dat ik heel veel honger heb vandaag....

8. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Hier.....Grunnen
    Oke idd daar heb je dan geen last van, maar zeiden ze dan niet op je werk "ben je miss zwanger"

Ik had dat met roken ik rookte zo'n 35 sigaretten op 1 dag en was toen gestopt dus iedereen nam mij appart en vroeg of ik zwanger was hahahahah.

Ben nu 13 sigaretten gaan roken, wat nog veel is hoor maargoed...;)

Eten blijft een must have, en met eten is niks mis toch??:D
    Alles met mate ahahha
    Zullen we nog een droppie eten;)

9. Charlie007

Het is een moeilijke kwestie. Als ik eerlijk ben heb ik het ook wel voordat ik ongesteld word, en met de eerste zwangerschap begon de honger met 7 weken pas heel erg te komen. Maar goed, hormonen kunnen elke keer anders zijn.

Ik geef er wel aan toe maar probeer niet te veel te snoepen. Gelukkig heb ik niet heel specifiek trek in zoet of zo...

Lientje, heb je ook andere symptomen nu? Ik moe en een zeurderig gevoel links onder, beetje trekkerig en anders dan ongi pijn. Hopelijk betekend het wat en zit ik me niet al weer helemaal gek te maken!!

C.

10. Lientjelove

@ typje: ik heb maar gezegd dat ik daar vaker last van heb.. tja je moet wat... hihi

@ charlie007: vorige maand had ik hier volgens mij ook wel last van (maar weet het niet meer zeker) vlak voor ik ongi werd!! Ik heb eigelijk nog niet veel kwaaltjes.. ik had gisteren ongi-krampen en was vanmorgen misselijk.. maar verder nog niets.. maar voelt gewoon strak en anders daar van onder!! En ik zeg net ergens anders dat ik nog pijn heb in mijn borsten en nu heb ik opeens sinds een uurtje: dat allebei mijn borsten aan de zijkant... ik denk dat het mijn borstspieren zijn... pijn... Misschien is het wel gewoon spierpijn ofzo.. tja je gaat vanalles denken, maar toch was ik me niet aan het consenteren op kwaaltjes.. want dat zegt nooit wat.. terwijl er nu toch steeds meer komen.. hihi!!

11. Lientjelove

@ typje: ik ben trouwens gestopt met eten hoor... maar het rommelt nog steeds.. dus voor mij geen dropje meer... hihi

12. Charlie007

Oh drop daar heb ik nu wel zin in....we hebben niets in huis behalve sultana's....

Lientje, maar die misselijkheid klinkt goed (nou je je weet wel). Dat heb ik nou helemaal niet. Wel boeren enzo (ook lekker) en maagzuur een beetje. Niet te vroeg testen hoor....heb ik vandaag ook gedaan helaas....:( als het maar niet huilen wordt aan het einde van de week!! Ha ha...ben zoooooo ongeduldig en het is pas ronde 2.

Charlie

13. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ik heb altijd heel erge honger in zoete dingen als ik ongesteld moet worden.
    Toen ik zwanger was van de 1e had ik ook heel erge honger, maar juist in zoute dingen/melkproducten.
    En nu heb ik alweer 2 weken constant honger, maar vrijdag was de test negatief.
    Snap er niks meer van. Ook de andere PMS-dingen heb ik niet:(. Vrees dus dat mijn cyclus weer van de leg is.
    Hoop dat het bij jullie raak is!

14. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Hier.....Grunnen
    Laten we het hopen dat de testen posi zijn, ik ga vandaag weer een testje doen.....

Anders maar ff langs de dr. want wordt gek van die krampen en steken in de buik

15. Lientjelove

Ach charlie007 soms is het even huilen en weer verder gaan... Maar het komt vanzelf wel een keertje goed hoor... Ik heb nu echt zo'n gevoel dat ik van de week ongesteld ga worden.. maar ja.. we zien wel: ik voel me niet echt fit!!
    We blijven duimen voor die positieve test.. hihi!!

16. Ollebolle

Ollebolle Actief lid

4 jan 2010
    421
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat grappig, ik dacht dat ik de enige was die de hele dag een honger gevoel kon hebben. Ik bleef maar eten én honger hebben, niet normaal.. maar voor mij is dat een teken dat ik ongesteld ga worden.. en dat werd ik ook :(

Ben benieuwd wat het bij jullie betekent..

Groetjes

17. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Hier.....Grunnen
    Nou ik heb vandaag 2 testen gedaan...
    1e test: ???licht streepje, maar dan ook echt heel licht.
    2e test: NEGA.:x

Denk dus gewoon maar dat de 1e test kaopt was:(
    en ga van het weekend maar eerst testen en anders maar de MMM afwachten.;)

Trouwens heb al weer gesnoept van de dropjes:D

18. Lientjelove

@typje: balen dat je negatief getest hebt meid!! Maar ben je nog niet ongesteld geworden??? Heb je een beetje een normale cyclus? Echt vervelend die onzekerheid!!

19. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Hier.....Grunnen
    Hey nou dat is het probleem, ik ben vanaf mei vorig jaar ( bIjna 10 mnd terug ) Niet meer ongi geworden, dus heb geen idee he mijn cyclus eruit ziet en wanneer mijn eisprong komt.

Maar i.o.m dr. kan ik dus wel degelijk zwanger worden zonder dat je ongi wordt....
    Dus nog even afwachten, misschien toch een andere test halen en kijken wat die aangeeft. Want wordt hier wel een beetje gek van, je wilt graag een 2e streep zien ahhahah

Grts;)

20. Lientjelove

Ok.. ja volgens mij had je dat al gezegd of had ik het al ergens gelezen.. sorry!! Vervelend hoor.. ik vind het al vervelend dat ik soms niet weet wanneer ik ongi zal worden, omdat mijn cyclus nog een beetje onregelmatig is.. alleen deze maand duidelijk een eisprong gevoeld (was heel pijnlijk)!! Succes met testen.. ik zal duimen dat je snel een positieve test in je handen zal hebben meid!!

Deel Deze Pagina