kietelen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Fayy, 3 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fayy

Fayy Niet meer actief

Hallo meiden,

Ik ben rond de 17 a 18 weken de baby een beetje gaan voelen dmv gekietel echt zo'n schrikmomentje dat ik echt met me hand na me buik greep en ging krabben.. haha
    nu voel ik haar steeds ook trapjes geven voel haar zowel boven aan steeds trappen als onderaan..dus ze beweegt goed.. al zal ik denk nooit zoveel voelen zoals vele meiden dat hebben..mijn placenta ligt aan de voorkant..maar goed dat hoeft ook niet gelijk van alles te zeggen natuurlijk..;)
    maargoed kietelen.. ik ging net plof voor de pc zitten..en voel steeds gekietel..nog ergere gekietel als in t begin toen ik de baby pas begon te voelen..voel het zowel helemaal rechts ten hoogte van me navel als helemaal links..overal gekietel en het zit gewoon echt van binnen.. nog meer meiden die last hebben van zoveel gekriebel? en wat is dat dan eigenlijk? dr handjes? dr voetjes? omdat ik het namelijk van links naar rechts voel en soms beide kanten tegelijk.
    kunnen het ook de handjes zijn??
    vind het wel heel apart het is echt een lekker gevoel haha maar aan de ene kant ook wel weer een schrikmomentje.. maar ja ik voel haar dat is het belangrijkste!:)

Gr Fayy

Deel Deze Pagina