Ik ben nu net 20 weken zwanger en tot een week geleden was er bijna niets aan me te zien...... ik zelf zag me lichaam wel veranderen maar voor buitenstaanders was er amper iets te zien. In de tijd van een week heb ik ineens een flinke buik, me buik staat echt strak en ik heb continue maagzuur en ineens ziet heel de wereld dat ik zwanger ben...... Is het normaal/ gezond dat dat ineens zo snel gaat? Verder voel ik me wel goed alleen wel echt het gevoel dat me buik strak staat!
Mij is verteld dat je vanaf 20 weken zo'n 0.5 kilo aankomt per week. Ik had meteen al een buikje maar vanaf 20 weken us hij idd ineens erg hard gegroeid. Als je het mij vraagt is het dus normaal! Ik zou zeggen: tijd om met je mooie zwangere buik te pronken!
Bij mij zag je de 1e 4 maanden helemaal niks,daarna ging het heel hard..en inmiddels ben ik 25 weken en al 7,5 kilo aangekomen en ben ik ook voor de buitenwereld zichtbaar zwanger
Ik heb precies hetzelfde. Heb momenteel het idee dat m'n buik met de dag groter wordt. Terwijl ik een week geleden nog nauwelijks wat zag.
Oke gelukkig dan ben ik weer gerust gesteld Ik ben normaal niet zo een stress kip maar vond dit toch wel erg raar maar hoort er dus gewoon bij gelukkig!
Bij mij ging het na de 20 weken ook ineens snel! Het leek wel of mijn buikje elke dag wat groter was maar is volgends mij gewoon normaal hoor hihi
Dat is normaal. Je bent natuurlijk al op de helft dus dan mag de buitenwereld het wel zien hé! Hier ging het van week 4 tot week 12 heel hard (derde kindje, met 6 weken duidelijk zwanger) en nu gelukkig iets trager want mensen verschieten nog steeds als ik zeg dat ik pas op de helft ben
Volgens mij is het ook normaal, ik hoop het althans want sinds een paar dagen groeit mijn buik ook de pan uit . Hier voelt het ook regelmatig al heel strak, kan me bijna niet voorstellen dat het allemaal past als het nog veel groter wordt!
Hier precies hetzelfde in tijd van 1,5 week een echte zwangere buik gekregen. We zijn even ver dus zal idd normaal zijn
Haha, herkenbaar. Mijn buik is ook echt enorm gegroeid de afgelopen 5 weken! Heb het maar als normaal beschouwd 😉
Hier ook hoor! Had al wel een buikje maar nu gaat het precies toch harder hoor. Collega had me een dag of 5 niet gezien en zei meteen, maar isa je buik is gegroeid!