Honger, maar tijdens eten snel vol

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ir3n3, 2 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ir3n3

Ir3n3 Bekend lid

27 sep 2009
    681
    0
    0
    Weddingplanner
    Assen
    Ik vroeg me af of jullie daar ook last van hebben. Bijvoorbeeld vanochtend, ik moest echt iets eten, had een honger gevoel. Maar als ik uiteindelijk op de bank zit met twee broodjes heb ik al vrij snel geen trek meer. Sterker nog, ik voel een misselijkheid opkomen. Hebben jullie dat ook? Ik ben daardoor elke keer bang dat ik niet genoeg eten binnenkrijg.

2. Reintje85

Reintje85 Bekend lid

28 jun 2009
    981
    0
    16
    Ja! Ik heb dat ook! Had rond 5/6 weken nergens meer trek in en werd bij de gedachte van eten al misselijk. Nu heb ik wel weer trek en honger, maar als ik dan eenmaal zit, hoef ik niet echt meer. Of ik eet, en zit echt veel sneller vol. Terwijl ik echt veel meer honger heb dan normaal! Honger nu is ook echt een allesoverheersende honger en kan er bloedjechago van worden.:)

xxx

3. Que

Que Niet meer actief

Ik heb dit ook gehad duurde bij mij tot 26 weken.

Bij mij had de vk gezegd. Eet waar jij je goed bij voelt dit was eigenlijk alleen stukjes fruit. Verder krijgt de kleine wel binnen wat hij moet hebben. T gaat alleen van jouw gewicht (reserves) af. Verplicht je niet tot eten, daardoor wordt het alleen maar erger.

Succes!!!

4. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Herkenbaar, mijn vriend zei op een gegeven moment je bent minder maar vaker gaan eten, omdat ik eerder honger had maar dan ook snel weer vol zat.

Als je bang bent dat je te weinig binnen krijgt kan je altijd nog een potje zwangerschaps vitamientjes erbij halen, die heb ik hier ook.

5. Ir3n3

Ir3n3 Bekend lid

27 sep 2009
    681
    0
    0
    Weddingplanner
    Assen
    Ik heb al vitamientjes voor de zwangerschap, zit ook meteen foliumzuur in. Maar ik kan straks (bij 10 weken) stoppen met foliumzuur heb ik begrepen van de vk. Zijn er dan ook pillen zonder foliumzuur, maar speciaal voor de zwangerschap?

6. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Bij mij zit er geloof ik nog wel iets foliumzuur in, maar niet meer zoals in de eerste 12 weken (ik moest tot 12 weken)
    Je kan even navragen of je echt over moet stappen naar minder foliumzuur of dat het zo goed is.

Bij mij heeft de beeb geen last gehad van deze periode, en ook niet van de overgeefperiode, denk dat het in dit stadium nog mee valt hoeveel beeb nodig heeft in vergelijking met wat je eet.

7. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.843
    3.361
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    je mag met de meeste complete vitamine prep. gewoon doorgaan hoor. Alleen als je alleen foliumzuur slikt, kun je stoppen. Mij werd juist toen ik 20 weken was, gravitamon geadviseerd, vanwege een hb dat wat zakte en om gewoon zo alles binnen te krijgen.

Deel Deze Pagina