als ik mijn partner een cijfer moest geven voor zijn inzet, intresse, opvoeding en verzorging van ons kindje geef ik hem een 8. dit omdat hij erg zijn best doet maar toch nog in mijn ogen te weinig initiatief toont. hij mag van mij maddox vaker in bad`doen en meer met em spelen en ook zelf de babytrekjes ontdekken. welk cijfer geef jij jouw partner en waarom?
Ik geef mijn partner dan een 9. Hij is helemaal gek met gijs en wil alles met hem doen voeden, spelen, wassen etc, zonder dat ik er om hoef te vragen. Ik geef hem geen 10, omdat er maar 1 de beste voor Gijs kan zorgen en dat ben ik zelf natuurlijk !!
Een 9+! Hij doet het hartstikke goed, speelt veel met hem en heeft oog voor sprongetjes en vooruitgang. Welja, geef hem toch een 10 Ik wou dat ik zo'n papa had gehad!
ehm een 3 hahaha. helaaskomt alles op mij neer en meot ik bijna smeken of mijn partner een fles wil doen.
ik geef mijn man geen cijfer, ik zou het ook niet leuk vinden als hij mij een cijfer gaf, aan iedereen is wel iets op te merken, wij zijn gelukkig en daar draait het om, als ik dat een cijfer mocht geven dan een 10, ik kom niks tekort
Een dikke 10, zonder te overdrijven. Hij doet ontzettend veel met ons zoontje van samen spelen tot verzorging. Ook laat hij mij zaterdag vaak uitslapen en gaat samen met ons zoontje lekker zwemmen of naar een speeltuin. De verzorging van mijn zoontje samen met mijn man is dan ook een eitje.
Een 0 aangezien hij helaas niets met zijn zoontje te maken wilt hebben en ik het al een jaar alleen doe..
toen Jenna net was geboren een 3 toen Jenna een maand of 3 was een 6 vanaf een maand of 6 een 8 en nu echt een 9! Misschien krijgt hij ooit nog een 10 van me
mannen vinden het in het begin allemaal eng. zon kleine breekbare baby. mijn man durfde ze amper vast te houden en hield ze ook altijd heel ongelukkig vast. maar das geen kwaadheid. voor mannen wordt het vaak leuk als ze wat minder poreus worden en ze er ene beetje mee kunnen stoeien. de mijne krijgt een 10. gewoon een supervent!
ja maar daarom kunnen ze toch wel een beetje naar ze omkijken? hier vind mijn partner t pas leuk vanaf 1. tot die tijd mag ik alles zelf doen. en na die tijd ben ik niet belangrijk meer haha
Mijn vent krijgt ook een 10!! Doet minstens zo veel met de kleine als ik, heeft geen probleem met luiers, badje, wat dan ook. Daarnaast helpt hij ook in het huishouden, kookt meer dan ik, echt super allemaal!
een 10! hij doet het geweldig, ik had wel verwacht dat het een goede papa zou zijn, maar zo goed?? hij is helemaal gek van onze kleine en doet alles voor hem. wauw.. zucht wat ben ik toch nogsteeds verliefd
Een 8,5. Hij zou meer geduld mogen hebben (is snel geirriteerd maar dat geldt niet alleen voor mijn zoontje) en wat meer vooruit mogen denken maar verder? Top, we doen het samen en dat is goed.
Een dikke vette 0 - ! Hopelijk doet ie het met het kind dat hij tijdens zijn relatie met mij heeft verwekt bij een ander stukken beter! ()
Een 6. Hij is absoluut een hele lieve papa en hij houdt onwijs veel van Milan, maar hij toont totaal geen initiatief en de verzorging van Milan komt helemaal op mij neer. Hij heeft nog nooit een luier verschoont en in bad doen durft 'ie niet. Hij brengt 'm wel eens naar bed (ook niet heel vaak hoor), maar dan alleen als ik 't aan 'm vraag. In principe gaat 'ie er gewoon van uit dat ik 't allemaal wel even doe, want ik weet precies hoe en wat (ik ben altijd thuis met Milan en vriendlief werkt 5 dagen). Gelukkig doet 'ie tegenwoordig al wel iets meer als ik 't m vraag, bijvoorbeeld een boterham geven ofzo. Achja, ik wist eigenlijk van tevoren al dat 'ie zo was, dus ik vind 't niet zo erg.