Hallo. Ik ben nu 5 weken zwanger denken we. Weet sinds vorige week. Nu kom ik savonds moeilijk in slaap na een uurtje pas. En wordt snachts een keer wakker vaak voor naar wc te gaan en om 7uur ben ik weer klaar wakker. Word gelukkig wel vrolijk wakker Overdag ben ik natuurlijk wel nog erg moe maar aangezien ik een zoontje van bijna 13 maanden heb rond rennenn niet altijd de mogelijkheid om nog over dag te gaan slapen.. Kan het wel doen in zijn dutje maar vaak vergeet ik het nog omdat ik dan bezig ben in huis etc. Moet nog dik 4 weken wachten op de echo. Dat duurt wel erg lang hihi geduld hebben is tijd moeilijk
Hier hetzelfde.. Ook nu 5 weken en enkele dagen. Slaap nu 3 weken slecht.. Erg veel wakker en dan moeilijk weer in slaap kunnen komen. De hitte helpt ook niet mee. Maar we hebben het er voor over natuurlijk! Wel vermoeiend inderdaad. 7 oktober werkster echo, zo spannend! Ben soms zo onzeker en bang dat het fout gaat.. Bah. Wil er zo graag van genieten.
Wat toevallig ik heb om 7oktober intake bij mijn verloskundig. En 11 oktober de echo. Zolang je je zwanger voelt hoef je eigenlijk nergens zorgen over te maken. Ik deed het ook op het begin omdat ik het vrij snel wist dag voor me nod. Bleef toeb krampen krijgen alsof ik ongesteld werd. Maar na 4 dagen hield dat op. Nu ben ik toch wel lekker ervan het genieten duidelijkheid komt over een maandje wel. Wordt elke dag vrolijk wakker met de gedachten over het kleine wondertje dat in mij groeit. Normaal ben ik nooit zo vroeg op. Deed ook nooit ontbijten dat doe ik nu ook hihi. Ik zou me niet te veel zorgen maken dan maak je jezelf alleen maar gek mee
Hier ook elke ochtend enorm vroeg wakker. Ik kon voor de zwangerschap nog zo heerlijk uitslapen. Wat betreft het niet in slaap komen; dat is inderdaad heel normaal. Het wordt uiteindelijk beter!
Ja dat geloof ik ook wel. Ik probeer er niet te veel op te letten aangezien je dan juist van alles kunt voelen. Maar dat is ooohh zo moeilijk aangezien we erg blij zijn met de zwangerschap
Ja dat zorgen maken is niks klopt.. Maar soms kom ik er niet vanaf haha! Dat heb ik z'n off-day. Ik ontbijt juist niet meer.. Eetlust in de ochtend is weg! Al ben ik nog geen seconde misselijk geweest gelukkig! Tepels erg pijnlijk.. En toch wel dagelijks wat trekkerig zeurderig gevoel in de onderbuik. En soms z'n opgeblazen buik dat ik bang ben te barsten!! We zien het allemaal maar als goeie dingen! Heb helaas ook geen tips voor het slapen.. Zal ze zelf ook graag horen!
Volgens mij heeft niemand echt tips voor het beter slapen. Behalve zolang het kan ook overdag een extra uurtje slapen. Maae verder denk ik dat we er weinig aan kunnen doen. Ik heb juist de hele dag honger. Als ik niet eet wordt ik juist misselijk. Heb ook vaker zon buikpijn alsof je ongesteld wordt maar ook dar zal wwl normaal zijn. Zolang ik geen bloedverlies heb is er niks aan de hand. Er gebeurt ook ve binnen in nu.
Ik ben ook 5 weken. Maar kan wel nog goed slapen. En heb 2 kleintjes rond lopen. Vorige week was ik een paar dagen moe en misselijk. Toen ik de eerste test deed. Daarna ging het wel weer.En de testen liepen mooi op. Maar als ik niet goed slaap ga ik meestal radio luisteren op mijn telefoon.Wel met oordopjes en naast mn man in bed. Een praat programma ofzo.Dan slaap ik daarna weer verder.
Dat scheelt dan wel. Ik ben zelf om 7uur smorgens klaar wakker. Mja met dit mooie weer is dat niet erg. Kan ik rustig ontbijten ne ontbijt klaar maken voor me zoontje. Komt vast allemaal wel goed. Moeheid eerste 12 weken is normaal zeggen ze