hallo ilja Yessin is s'nachts vaak wakker (elke 2 uur) dan miemelt hij wat maar hij huilt niet..... dus ik luister altijd even en na 5 minuten slaapt hij weer.... zo gaat dat de hele nacht door.... heb vannacht een flesje gemaakt maar die wilde hij niet.... wat kan dit zijn? dit doet hij sinds een kleine week .... ohja nog een vraag van een vriendin van mij haar kindje (nu 6 weken oud) is verkouden en roggelt heel erg ook huilt ze heeel erg bij elke fles.... het lijkt alsof ze pijn heeft bij t slikken ....hoelang kan zo'n verkoudheid duren? en wat kan ze tegen die pijn doen bij t slikken? ze drinkt ook haar flessen niet op terwijl ze dat daarvoor wel altijd deed heb jij een idee? groetjes renata
Hoi, Voor jezelf: Wat dat kan zijn weet ik niet, maar als hij vanzelf weer in slaap valt zou ik er niets mee doen. Voor je vriendin: Laat haar de kleine wat vaker kleinere beetjes drinken aanbieden. Een verkoudheid kan zo even aanhouden. Moeilijk te zeggen dit duurt 2 dagen of 10 dagen duurt. Ook even op spruw controleren en desnoods even informeren bij de apotheek of er iets voor de hele kleintejs is. Ilja