niks alleen doen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door shanka, 16 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shanka

shanka Actief lid

28 apr 2006
    256
    0
    0
    almere
    nou zoals het onderwerp al zegt me mannetje wil helemaal niks alleen doen.
    hij is ook erg eigenwijs en alles moet volgens zijn zin anders word hij boos.
    hij wil ook totaal niet in de box of op de grond spelen maar alleen als ik of iemand anders erbij komt zitten en dat is natuurlijk wel leuk maar ik kan nooit het huis opruimen of me normaal smorgens aankleden als hij wakker is want zodra hij wakker is wil hij ook de volle 100% aandacht van je krijgen.
    en het word alleen maar erger normaal vond hij de draagzak heerlijk om in te hangen of de kinderwagen en nu zet ie het op een krijsen en wil die alleen maar mee als je hem zelf vast houd.
    ik ben bang dat ik hem nu al een beetje te verwend heb door altijd ze zin te geven.
    ik hoop dat jullie tips hebben zodat hij meer alleen kan spelen in de box enzo en dat ik meer aan me eigen dingen toekom.

2. twijfelaartje

twijfelaartje Actief lid

6 jun 2006
    220
    0
    0
    Ik denk dat je hem een paar dagen niet met alles zijn zin moet geven. De ene dag moet ie in de box, de andere dag moet ie in de wagen en zo per dag opbouwen. Je zal wel een paar taaie dagen krijgen! Ik ben heel benieuwd wat je nog meer voor tips krijgt want ik heb er natuurlijk geen ervaring mee.. Nog niet dan! Succes!

3. Lina

Lina Fanatiek lid

23 aug 2005
    1.089
    0
    0
    Ik denk dat het aan de leeftijd ligt. Glenn is nl ook dwars als ie zijn zin niet krijgt. Hij MOET van mij 's morgens de box in. De tip die ik van de fysio kreeg was dat er maar 1 speeltje in de box óf op het kleed mag liggen. Dan kan ie daar al zijn aandacht aan geven. Zo word ie dus niet snel afgeleid.
    Als ik dan de dingen gedaan heb die ik moet doen, én hij heeft 's middags zijn slapie gedaan, mag ie op de grond op het grote kleed. Meestal is dat maar 45 minuten. Want het is érg vermoeiend dat omrollen, spelen met de babygym én op ontdekkingstocht uitgaan.

Deel Deze Pagina