Hoevaak voedt/ voedde jij je kindje toen hij 3 maanden was/is. Gister heeft de mijne maar 3 keer bv op. Merk niets aan hem, maar vind het wel te weinig. Gister nog 2 keer tussendoor geprobeerd te voeden, maar dan draait hij zijn hoofd weg en neemt geen slok.
Hier is ze nu 10 weken en ze drinkt ongeveer 7x per dag denk ik. Maar 3 voedingen is met 3 maanden echt te weinig. 5 is wel het minimale denk ik.
Bij 3 maanden? Ff kijken: 's ochtends vroeg, 2x kolven op het werk, bij thuiskomst, 's avonds en een keer 's nachts: 6 keer dus. 3 keer lijkt dan inderdaad wel wat weinig.
bij 3 maanden nog gauw 7 of 8 keer... nog steeds trouwens.. maar milan is ook wel een kleine vreetzak hoor
Hier tussen de 6 (heel soms) en de 9 keer. Hiervan vallen meestal 2 à 3 voedingen tussen de 6 en 10 's avonds. Hoe vaker ik overdag voed, hoe vaker Uk een flinke nacht maakt. Komt hij overdag maar 5 keer, dan ben ik 's nachts 1 of 2 keer aan de beurt.
5-6-7 voedingen, geen nacht Om de 3 à 4 uur Maar als ze tevreden en allert zijn moet t goed zijn toch? Drinkt hij al vaker ?