Zwanger maar beetje bloedverlies

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Pabien, 31 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pabien

Pabien Lid

13 jun 2016
    19
    1
    3
    Hallo allemaal

Vanmorgen hadden we na een jaar een positieve zwangerschap test. Een digitale gedaan die 1 a 2 weken zwanger aangaf. Later in de ochtend weer naar de wc, ik had paar druppels rood bloed verlies en bij het afvegen rood. Schrok er van. Nu in de avond is het bruinig bloed. Is dit een innestelingsbloeding? Lijkt me wat laat. Ik ben zo onrustig en onzeker.

Iemand ervaring of advies?

2. LauraS1983

LauraS1983 Actief lid

24 dec 2008
    269
    5
    18
    apothekersassistente
    Gefeliciteerd met de positieve test!
    Geen krampen? Het gebeurt wel vaker dat er licht bloedverlies is en dat hoeft niks te zijn... tenzij het met krampen gaat en erger wordt.

Denk dat het gewoon afwachten is! Ik ga voor je duimen...

3. Pabien

Pabien Lid

13 jun 2016
    19
    1
    3
    Dankje, ik hoop ook dat het blijft zitten maar het zijn nu geen druppels meer maar grotere plek bloed. Normaal vloei ik altijd erg veel dat is het gelukkig ook weer niet. Zucht! Wat een onzekerheid.

4. LauraS1983

LauraS1983 Actief lid

24 dec 2008
    269
    5
    18
    apothekersassistente
    Bah niet leuk! Kan me voorstellen dat je erg onzeker bent...

5. Doobie

Doobie Actief lid

17 sep 2008
    422
    110
    43
    Vrouw
    Leerkracht
    Betuwe
    Hoeft niets te betekenen.. Ik heb dat ook gehad. Ik was helemaal in paniek (had eerder een miskraam gehad), heb toen de huisartsenpost gebeld. Zij gaven aan dat dit vaker voorkomt en ik moest terugbellen op het moment dat ik krampen zou krijgen.. Gelukkig kreeg ik die niet en negen maanden later beviel ik..

En mocht je twijfelen, bellen!

Deel Deze Pagina