oh heerlijk ik ben niet de enige! Ik kan echt alles wel eten, met name patatjes! oh echt yummy! Ik doe het niet maar ik zou het elke dag wel lusten! Ik probeer het nu maar te stillen met fruit en van die muslikoekjes/sesamkoekjes. Ik ben nu precies 24 weken en ik ben nog niks aangekomen. Ik sta precies op 0 (eerst 6,5 kilo afgevallen en die zitten er nu weer bij).
Mischien interessant: mijn gyn zegt dat de prenatale vitamines - die vitamines speciaal voor de zwangerschap - je hongeriger maken en dat je eigenlijk alleen foliumzuur en eventueel ijzer hoeft te nemem en verder gewoon goed groente etc eten. Bij mij klopt dit in ieder geval, ik begon met deze zwangerschap weer die "mamma" pillen te nemen en had overal zin in, toen ben ik er mee opgehouden en sindsdien ben ik weer mn normale ik. Beter, aangezien ik tijdens mn eerste 25 kilo ben aangekomen en met zeer veel pijn en moeite (en erg weinig eten) dit pas er af kreeg toen mn jongste ruim 1.5 was.....
ben dus niet de enige en het wordt met de dag erger. vanmorgen bleek me brood op en had nog net genoeg sneetjes voor me dochter dus denk rij voor dat ik ga werken ff langs de apie ontbijt en luch waren dus een zak chips, een hele pak van die droge krackers (dus totaal 8 kleine pakjes) en een flinke fles jus. dit was maar tot 12 uur. thuis aangekomen 2 boterhammen, zak zwart witjes ( gelukkig lage bloeddruk) en een appeltje savonds flink bord spinazie met rookworst en zit nu aan een bakje salmiaksnoepjes en ja ben al op de bodum zie ik nu. heb ook gewoon nog steeds honger. ik drink om me maag een beetje te vullen ongeveer 1 liter melk of chocomel maar hebniet het idee dat het werkt. ben nu in totaal 10 kilo aangekomen. ik ik dit elke dag wel zo en normaal moet je er nog een boterham of 6 bijtellen. dit is toch niet meer gezond wel. bij me dochter snoepte ik trouwens niet zo veel maar was met de zelfde aantal weken zwangerschap evenveel aangekomen. totaal 20 kilo en na 2 weken was ik weer op figuur. echter nu eet ik ze er allemaal zelf aan dus ben bang dat het wat moeizamer zal gaan strakjes. nou ja we zullen wel zien. als ik honger heb eet ik hoor wantr anders ben ik zo sjaggie. heb een dochter van 1,5 en heb wel heel veel lichaamsbeweging. doe lopend en vooral zwaar werk z'n 16 uur per week en doe alles buiten de deur op de fiets. ik snoep echt veel en zonder suiker wordt ik gewoon gek echt waar. eet ook veel fruit hoor maar ipv een paar druiven is dit meteen z'n kilo bak dus ja of dat nu ehct zo gezond is weet ik ook niet
Herken het precies. Ik heb het al een tijdje. Ik heb steeds zin om te eten. gelukkig ook veel meer zin in avondeten en fruit gekregen maar dus ook in snoep en koekjes. Ik ben l aardig aangekomen. Helaas blijven bij mij de pondjes niet weg. Ach als ik naar mezelf kijk is toch echt het meeste op mijn buik gekomen en de rest valt heel erg mee. Ik ben altijd alleen bang dat de vk zegt dat ik teveel aankom.