honger!

Discussion in 'Na de bevalling' started by Jade11, Sep 26, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jade11

Jade11 Bekend lid

Mar 21, 2008
    585
    0
    0
    mama
    brabant
    vraag me dus echt af of dit te maken heeft met het feit dat ik nu bevallen ben, tijdens mijn zwangerschap ben ik veel ziek geweest en at niet zo heel veel, maar ben nu echt aan het inhalen lijkt wel.
    gisteren 8 boterhammen, brownies, cheesecake, en een uur later nog avond eten: kangoeroe met friet en boontjes. bak ijs als toetje, meer cheesecake, en 2 minizakjes chips.
    ben nu sinds bevalling alleen maar aangekomen, terwijl ik er juist zo blij mee was dat ik een week na de bevalling weer in mijn oude jeans zat.
    kreeg zelfs de vraag van mijn vriend of ik niet een lintworm had ofzo..

toen ik bv gaf had ik ook continu honger, maar dan kwam het daardoor, dat wist ik, maar geef inmiddels 3 weken alleen fles..

hebben meer mensen dit gehad? komt dat omdat de zwangerschap nu voorbij is en ik weer normaal kan eten? of is er echt iets mis met mij?

2. isisnoa

isisnoa Lid

Apr 14, 2008
    76
    0
    0
    Haarlem
    kangoeroe? :confused: :D
    Ik heb ook veel gegeten na de bevalling,bij mij ook een beetje emo eten.
    Voel je je gespannen of ben je bezorgd ergens om?

3. Lexie74

Lexie74 VIP lid

Sep 14, 2006
    9,364
    200
    63
    Female
    loonadministratrice
    nop
    nou idd dat dacht ik ook, waar koop je in hemelsnaam kangaroe met frietjes?

Maar zonder dollen, ik heb geen idee, meis waar dat aan kan liggen

4. Jade11

Jade11 Bekend lid

Mar 21, 2008
    585
    0
    0
    mama
    brabant
    kangoeroe kan je gewoon bij de slager halen hoor, hier althans wel. niet goedkoop, maar wel errug lekker!

ga toch maar even aan de dokter vragen dan, ben wel een beetje gespannen, gaan morgen verhuizen, maar nog steeds veel problemen met het huis, maar ga dan normaal gesproken minder eten, of juist alleen maar snoepen, maar heb nu echt gewoon honger.
    gisteren n brood gekocht, is nu al op. moet brood normaal gesproken in de vriezer leggen omdat hij anders oud is voordat ik op de helft ben..

5. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Kangaroe ligt hier zelfs gewoon in de Aldi...

Mijn ervaring is dat als je veel piekert enzo je veeeeeeel meer energie verbruikt dan als je gewoon met je lijf normale dingen doet. Misschien is het dat wel? Ivm de verhuizing en dat t allemaal nog niet helemaal goed is met t huis.
    Ik zou iig oppassen met wat je eet. De beownies cheesecake en chips even achter wege laten en n bord pap ofzo nemen. Of n bak yoghurt met wat fruit oid. Is misschien niet zo makkelijk voor de grijp als de andere dingen maar wel 10 x beter.
    En tja als je echt honger hebt dan valt er weinig anders te doen als eten. Maar wel verstandig dus.
    En 3 weken is misschien nog net niet genoeg om je lijf weer terug te krijgen op "normale" modus. Misschien moet t weer even n beetje allemaal in balans komen en gaat die honger vanzelf wel weg.
    Even afwachten misschien voor je in grijpt zodat de kilo's er niet meer aan komen/af gaan.

Share This Page