dringend vraagje!

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door miep79, 28 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miep79

miep79 Lid

16 jun 2008
    76
    0
    0
    hallo,

ik heb een vraag over het volgende;
    Maandag en gisteren erg druk geweest voor mijn doen en dus sàvonds ook erg moe.
    Nu is ons kindje gedraaid en trapt met zijn voetjes tegen mijn maag en ribben aan,daardoor ook wel meer last van maagzuur.
    Gisteravond zat ik een beetje ineengedoken op de bank en kreeg een onwijs pijnlijke steek bij mijn borstbeen/maag,bij dat driehoekje zeg maar,na even rustig gestaan te hebben,mijn bh afgedaan te hebben ging t gelukkig weer weg.maar was erg eng!
    Komt t door de kleine die zoveel daar trapt en het niet goed zitten?
    NU is t wel weg,maar merk als ik zeg maar niet goed zit dat t pijnlijk word.
    hopenlijk weten jullie wat het kan zijn.
    Heb wel last van hoge bloeddruk maar alles gaat goed en bloedwaardes voor 30 wekenscreening waren goed!
    Maak me dan geen zorgen dat t daarmee te maken heeft/kan hebben.

groet miep

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Miep,

komt wrs door het trappen van het kindje daar. Ook door maagzuur kun je eerder last hebben van dat plekje. Rustig aan, geen knellende kleding dragen en een prettige houding zoeken met name na het eten. Ook kun je rennies proberen.

Mirjam

3. miep79

miep79 Lid

16 jun 2008
    76
    0
    0
    hoi mirjam,

gelukkig is t niks ergs!t is gewoon allemaal nieuw en eng als je dan van die gekke dingen krijgt!
    heb lekker rustig aan gedaan vandaag en inderdaad een goede houding doet wonderen.
    Als ik op dat plekje druk doet t inderdaad beetje zeer,heb een warme kruik ter ontspanning op mijn buik dat voelt erg goed.

is t ook normaal dat je wat dikkere vingers krijgt naarmate je verder in je zwangerschap komt?mijn ringen heb ik maar afgedaan want die knellen een beetje.

bedankt voor je reactie,je hebt me helemaal gerustgesteld.

groetjes miep

4. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Miep,

ja het is normaal om als je verder komt in de zwangerschap meer vocht vast te houden.
    Goed dat je je ringen hebt afgedaan!

Mirjam

Deel Deze Pagina