Ik heb zo'n enorme eetlust, het lijkt alsof ik niet meer voel dat ik verzadigd ben.....Kan blijven eten, net een warme maaltijd op, toetje, dan heb ik al weer zin in nootjes, koek, chocola, noem maar op. Mijn gewicht is stabiel, weeg iets meer dan voor de zwangerschap. Ik probeer gezond te eten en extra eetmomenten in te lassen voor boterhammen of overige gezonde dingen, maar ik word er inmiddels een beetje moe van van al dat eten, tijdens de zwangerschap was het ook al zo, maar nu is het echt niet minder. Vaak eet ik na een nachtvoeding ook nog wat omdat ik anders 's ochtends raas van de honger. Is dit normaal?
Hier hetzelfde. Ik heb overdag vijf eetmomenten en dan 's avonds nog zin in snacks. Chips, koek, maakt niet uit. Ik ben zelfs blij dat onze dochter in de ochtend zo vroeg wakker is, meestal heb ik dan alweer trek! Ik heb ook het gewicht van voor de zwangerschap, zelfs nog ietsje minder. Maar ik moet mijn best doen om het niet minder te laten worden. Ach, straks baal ik weer dat ik niet alles meer kan eten