veel buikpijn

Discussion in 'Eerste symptomen' started by danikrogt, Jul 1, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. danikrogt

danikrogt Actief lid

Nov 13, 2008
    141
    0
    0
    geen werk
    rijswijk
    hoi iederee

zoals jullie zien ben ik weer zwanger heb meet klachten dan de eerste keer (me eerste keer was een miskraam)
    nu ik weer zwanger ben heb ik vaak last van pijn in me buik soort van prikkels met een schaar of zo zo voelt het het zit niet laag in me buik maar hoog links iemand hier een ervaring mee?
    verder voel ik me prima ondaks was zw klachten alleen die prikkels vind ik niks ik ben wel darm patien maar dan had ik altijd laag buikpijn en nu is het tog een stukje hoger dan waar het normaal zit

iemand die mij wilt helpen wil niet weer een kindje verliezen

groetjes dani

2. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

Jan 11, 2008
    1,520
    0
    0
    Hi Dani,

Zoals ik dit lees klinkt het niet als een miskraam, dat voelt echt heel anders. Ik weet nog dat ik bij mijn tweede, derde en vierde zwangerschap me steeds afvroeg of dit nu hetzelfde voelde maar weet je, als het weer zover is herinner je die pijn weer en weet je dat het mis is. Klaarblijkelijk voel je nu echt wat anders anders had je het vast geweten. Misschien wat bandenpijn, misschien maakt je baarmoeder gewoon ruimte. Probeer je niet gek te maken, blijf hoop houden en misschien kun je dan zelfs weer een klein beetje genieten ondanks je angsten.

Sterkte

3. Nelizz

Nelizz Actief lid

Feb 7, 2009
    325
    0
    0
    Ik heb ook veel buikpijn, echt heel vervelend.. laatst had ik ook een hele dag steken links. ben geen darmpatiënt maar wel gevoelig, heb waarsch. een trage spijsvertering.
    Misschien dat het daar mee te maken heeft?
    Ik heb geen idee.. net zwanger en de eerste keer..
    Succes! en probeer je niet teveel zorgen te maken..

4. R1lana

R1lana Fanatiek lid

Mar 24, 2009
    4,465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Het ziet er idd niet uit dat je een miskraam gaat krijgen
    eerder je banden of baarmoeder
    Als je je echt zorgen maakt kun je altijd de vk bellen

5. tinusf

tinusf Actief lid

Jan 13, 2009
    194
    0
    0
    Herken het heel erg. Heb soms ook van die steken, maar zijn je banden die oprekken omdat je baarmoeder ruimte gaat maken!
    Ik vond het ook eng, maar voelt veel anders dan het krijgen van een miskraam!!
    Heb het nu ook vaak als ik lang in dezelfde houding heb gezeten en dan opsta, of van de fiets af stap...
    Is alleen maar goed teken denk ik dan, dan groeit het allemaal :D
    Probeer te genieten! Dat probeer ik ook :D

6. Kiki84

Kiki84 Bekend lid

Jan 22, 2009
    588
    183
    43
    Female
    Kantoor
    Zuid-Holland
    Ik heb ook best veel buikpijn, wordt er soms helemaal gek van. Maakt me ook heel onzeker. Op de 7 weken echo kwamen ze erachter dat ik een cyste heb zitten van 6cm. Ik denk dat ik daar ook last van heb. Ben nu bijna 8 weken zwanger. Hoop dat de buikpijn snel weg gaat! Ik denk dat het ook je darmen kunnen zijn.. probeer je niet te druk te maken..

7. butt3rfly

butt3rfly Actief lid

Mar 8, 2008
    434
    0
    0
    omgeving Gouda
    Doordat je baarmoeder aan het groeien is, schuiven je darmen wat omhoog. Wellicht zit je pijn daarom wat hoger?

8. MamavanRowan

MamavanRowan Actief lid

Jun 9, 2009
    205
    0
    0
    voorlopig thuisblijfmama
    Zeeland
    hoi,

ik denk hetzelfde als butt3rfly,je darmen zitten misschien wat hoger...succes ermee..

9. Deke

Deke Actief lid

Jan 9, 2009
    252
    0
    0
    administratief bediende
    Oost-Vlaanderen
    Hey

Ik heb zo'n zeurende pijn naar mijn schaambot toe. Meer langs de linkerkant. Wat zou dit kunnen zijn? Is dit dan die bandenpijn? Mijn excuses ik ben een leek in zwanger zijn :)

10. butt3rfly

butt3rfly Actief lid

Mar 8, 2008
    434
    0
    0
    omgeving Gouda
    ik weet niet of dat bandenpijn is, maar je baarmoeder is flink aan het groeien nu en dat kan je goed voelen! Ik heb er ook wel last van gehad, maar nu wordt 't wel wat minder.

11. saraatje

saraatje Actief lid

Apr 14, 2009
    105
    0
    0
    Hoi,

Ook ik herken die steken en buikpijn en heb het nog steeds.
    Ik denk ook hetzelfde als de rest.Het zal wel de baarmoeder zijn en anders misschien wat bandenpijn.
    Succes!

Share This Page