honger

Discussion in 'Flesvoeding' started by Tante29, Aug 12, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tante29

Tante29 Bekend lid

Apr 29, 2008
    656
    0
    0
    Hoi hoi,

Sinds twee weken zijn we van 5 naar 4 flessen gegaan. 4 x 200cc (180 + 6) Dat ging hartstikke goed. Ons dochtertje sliep zonder rijstebloem van 's avonds 19.00 tot 's ochtends 7.00.
    Nu kwam ze 's ochtends steeds vroeger en dus kwamen we 's avonds ook niet meer uit. Dus zijn we bij de laatste fles twee eetlepels rijstebloem gaan toevoegen, dat vindt ze super lekker! En ze slaapt weer tot 7.00 uur 's morgens.
    Maarrrr overdag heeft ze echt honger, waar ze eerst met gemak vier uur of langer tussen de voedingen liet, heeft ze nu soms al bij drie/drie en een half uur honger.
    Meer geven, is niet de oplossing, want dat drinkt ze niet op, of ze spuugt het terug. Groente- en/of fruithapjes mag ze nog niet, i.v.m. allergieen, moeten we wachten tot 6 maanden.
    Mag je ook 's ochtends rijstebloem aan de fles toevoegen, zo ja, dan ook 2 eetlepels?
    Verder nog tips?
    Kan geen voeding geven voor hongerige baby's, want zit vast aan hypoallergeen.

Liefs

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

je mag 's ochtends ook rijstebloem aan de voeding toevoegen alleen zou ik het in jouw geval (ivm allergieen etc.) toch echt eerst overleggen met het cb of de ka of de ha.

3. Druif78

Druif78 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,724
    1
    36
    Ik weet dat rijstebloem glutenvrij en hypo allergeen is dus dat mag je gewoon geven.
    Voor een bord pap mag je 6 scheppen gebruiken dus als je er maar 3 gebruikt voor de nacht mag je mijnsinsziens ook nog 3 gebruiken voor de ochtend.
    Helpt t misschien om tussendoor wat water of thee te geven? Geeft toch een beetje een vol gevoel..?

4. Tante29

Tante29 Bekend lid

Apr 29, 2008
    656
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties.

Op de rijstebloem reageert ze goed, want ze krijgt 's avonds al en ik had op de verpakking inderdaad gezien dat er niets in zat dat kwaad kan.

Water tussendoor heb ik nog niet geprobeerd, dus dat zou ik kunnen doen.

Ik ga 's ochtends twee schepjes rijstebloem er door heen doen en dan hoop ik wel dat ze goed blijft poepen. Want ik las op een ander topic dat een baby er verstoppingen van kreeg. En ze poept nu al maar om de dag, dus dat is even afwachten.

Liefs.

Share This Page