Wie heeft/had dit ook?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by rianne19, Jan 26, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

Apr 15, 2008
    1,366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Ik ben nu 14 weken en 2 dagen zwanger. Wordt ik net WEER supermisselijk wakker en kan ik weer rennen naar het toilet! :(
    Ik kreeg mijn misselijkheid rond week 9 en het blijft wel lekker hangen zeg! Ik dacht dat dit rond week 12 toch wel een beetje minder zou worden?

2. helia

helia Actief lid

Dec 4, 2009
    445
    1
    0
    Amstelveen
    Ik hoop voor jou dat het inderdaad weggaat , ik kreeg pas miselijkheid na 12weken daarvoor had ik nergens last van.
    Het is niet zo dat ik moet spugen maar ik kan bij het meest normale luchtje nu al kokhals neigingen krijgen:$ . Gaat ook wel weer over denk ik dan maar.:)

3. faatje22

faatje22 Nieuw lid

Jan 6, 2010
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey dames,

Bij mij is de misselijkheid tussen de 5 en 6 weken begonnen. Ik ben nu 8 weken en nog steeds dagelijks super misselijk.

groetjes

4. alecia

alecia Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    2,295
    17
    38
    student
    drenthe
    kennis van mij is net 5 maand heen en is nu pas misselijk net alfgelopen zondag voor het eerst overgegeven in de zwangerschap, de ene reageert later dan de andere, gewoon proberen smorgens even wat lichts te eten misschien wordt het dan wat minder.

5. mel78

mel78 VIP lid

Feb 12, 2008
    8,320
    242
    63
    Ik hoop voor je dat het snel overgaat, maar het kan lang duren. Ik heb tot 21 weken overgegeven. Na 17 weken niet meer iedere dag, maar wel een paar keer in de week. Als het echt heel erg word zou je wat medicatie kunnen vragen.

6. made

made Bekend lid

Jan 5, 2010
    735
    0
    0
    verkoopster in een lederwaren winkel
    ergens in noord holland
    Bij mijn eerst kreeg ik de misselijkheid met 7 weken en dat heeft bij mij geduurd tot 18 weken, daarna van de ene op andere dag helemaal niets meer

7. Seth

Seth Niet meer actief

herkenbaar.....
    Bij mijn tweede duurde het ook langer dan gemiddeld.....
    EN..... ja hoor toen ik op het laatst liep kreeg ik alle beginkwaaltjes weer terug... en hing ik weer regelmatig boven de pot....

dus tja.....;)
    had ik nog geluk dat het niet de volle 9 maanden duurde, want dat hoor je ook wel!!

8. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Ik was misselijk maar moest gelukkig niet overgeven. Heeft tot ongeveer week 10 geduurd en vanaf week 12 tot 16 terug last gehad. Nu voorlopig niet meer.

Mijn vermoeidheid wordt ook niet minder na de 12 weken, dus ik heb niet de bakken energie waar iedereen over spreekt.

Hopelijk is het bij jou snel wat minder!

9. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

Apr 15, 2008
    1,366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Bedankt voor jullie reacties! Ik heb nog maar 2 keer overgegeven waarvan 1 keer met 9 weken en 1 keer vanmorgen maar ben wel de gehele tijd misselijk en kokhalsneigingen. Als ik bijv. vieze borden zie wordt ik al niet goed! Ach ja voor wat hoort wat! :)

10. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Oh maar kokhalsen was hier ook standaard hoor :) Als ik in de vuilbak in de keuken een nieuwe zak moest steken, of het toilet proper maken...

Ben nu sinds ik 12 weken zwanger ben vitaminen aan't slikken. Is een capsule en een pil die ik in 2 moet doen anders krijg ik ze niet af. Elke morgen opnieuw ben ik aan't kokhalsen erop...

11. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

Feb 10, 2007
    10,549
    0
    0
    zandvoort
    Ik ben in het begin helemaal niet misselijk geweest.................tot 26wkn!!
    Toen kon ik echt helemaal niks meer binnen houden en ik ging zelf afvallen.
    Het heeft er om gehangen of ik opgenomen moest worden voor zonde voeding. Ik heb een vetvrij dieet gekregen en toen ging het redelijk.

Voordeel was wel dat ik niet heel erg veel aangekomen was tijdens mn zwangerschap :D

Share This Page