ik weet sinds gister dat ik zwanger ben, en het valt me op dat ik echt vaker honger heb! vooral als ik net wakker ben. normaal sloeg ik het ontbijt over (jaja heel slecht) maar nu heb ik echt zin in wat dat is mijn eerste sypmtoom
Een ontbijtje is ook goed voor je (en voor de baby)! Ik word ook wakker met honger. Vriendlief maakt om half 7 twee beschuitjes en een kopje thee voor me klaar, dat eet en drink ik dan. En dan slaap ik nog ff verder. Werkt ook perfect tegen de misselijkheid! Oja...en gefeliciteerd met je zwangerschap!
congrats! ik heb ook onwijs honger! smorgens vroeg inderdaad, maar ook savonds laat.. rond een uur of 10 (als ik dan nog wakker ben want ik ben ook doodop) moet ik altijd nog wat eten.. en gek genoeg heb ik dan altijd zin in vet, macdonalds of krokketten! Maar ik probeer dan wel wat gezonds te eten hoor, maar meestal stuur ik manlief toch eventjes op pad! En het voordeel van zo laat nog eten is dat je smorgens nog wat in je maag hebt, dus minder misselijk (maar wel weer honger..) en ik sport niet trouwens, dus ben heel benieuwd wat dit met mn lijntje gaat doen! hihi
@linnie:wat lief van je vriend dat hij beschuit en thee voor je klaarmaakt heb gelukkig (nog) geen last van misselijkheid. @ beeps: ik sport ook niet, en mag wel uitkijken wat ik allemaal in mijn mond stop nu ik zon hongergevoel heb!
heel herkenbaar. Ochtendmisselijkheid is hier gelukkig nog niet aanwezig, wel een enorm hongergevoel. Buik knort echt. De misselijkheid begint bij mij in de middag en neemt toe na het avondeten. Dit blijft de hele avond hangen. Heb daarnaast dan ook een sterk hongergevoel maar durf door de misselijkheid niet alles te nemen, hou het steeds maar bij een cracker.