hallo allemaal ik ben net 4 weken zwanger en had tot gister best last van gespannen borsten, maar sinds gisteren is het gevoel bijna weg... wat nu? Ik maak me meteen enorm zorgen... herkent iemand dit?
Danielle... Ik had ook heel erg gespannen borsten... voelde bij elke beweging mijn borsten... nu is dat ook wat minder maar voel ze nog degelijk wel. Ik zou als ik jouw was gewoon even afwachten. Heb je andere dingen waaraan je kunt merken dat je zwanger bent??? Hopelijk maak je je voor niks ongerust. Zou anders gewoon even de ha of vk bellen als ik jouw was! Groetjes Miranda
ik heb verder echt helemaal nergens last van... zit op meerdere symptomen te wachten, dat bevestigt het dan nog meer.
De avond voor mijn vmk had ik ook ineens minder gespannen borsten. Ik hoop dat het snel weer bij je terugkomt.
Precies wat lilo zegt, ik heb het zelf ook. Nu ik trouwens 7 weken zwanger ben houd ik last van mijn borsten maar vooral in het begin had ik er de ene dag wel en de andere dag helemaal geen last van. Waarschijnlijk voel je ze morgen of overmorgen wel weer. Nog geen zorgen maken!
Hoi Danielle, Je hoeft je nog nergens ongerust over te maken meid. Ik heb soms dagen heel gespannen borsten, dan weer niks dagenlang. Dan voel ik mijn baarmoeder op spanning staan en dan weer uren/dagenlang niet. Komt helemaal goed meid. groetjes Noppie
hier hetzelfde als Noppie, en heb ik al vanaf het begin, steeds af en aan, en heb toch al 2x het hartje zien kloppen, dus ik zou me niet zoveel druk maken ( het is trouwens het enige symptoom dat ik heb naast het heel veel moe zijn)
Net als de anderen hier zeggen zou ik me er niet te veel zorgen over maken. Ik heb alleen last van gevoelige/pijnlijke tepels maar de ene dag is het erger dan de andere dag en soms voel ik niets. Zeker de eerste weken was het erg wisselend.
hoi meid, ik zou me echt niet teveel zorgen maken hoor, de ene dag kunnen je kwalen erger zijn dan de andere dag,dat heb ik ook wel hoor, dus lekker genieten.
Het komt en het gaat inderdaad, bij mij was het weer even weggeweest en is sinds gisteren weer terug gekomen.