Hoi Dames, Zoals het onderwerp al zegt: Ik voel me zwanger . Ik heb een dag of 4 mega pijn aan mijn borsten, een zwaar gevoel in mijn buik vooral met tillen en opstaan en een enorme eetlust. Misselijk en moe ben ik niet, maar daar heb ik bij mijn eerste zwangerschap ook geen last van gehad ( lucky me ). Volgende week woensdag moet in ongi worden, maar wordt gek van het wachten. Ik ben zo bang voor schijnzwangerschap. 2 maanden geleden gestopt met anticonceptie en daarom ook wat huiverig om al zo snel zwanger te kunnen zijn. Weten jullie een manier om nu 6 dagen voor menstruatie te testen? Ik lees dat je met de kruitvat test redelijk vroeg kunt testen, iemand ervaring? Fingers crossed Gr. Liefs Jen
Hoi Jen, Ik voel me op het moment bijna net zo als jij! Ook borsten die voor me gevoel op ontploffen staan en pijnlijke tepels. Ik heb ook een soort ongi-gevoel in mijn onderbuik al 3 dagen maar geen bloed(gelukkig)Zelf zit ik ook pas in ronde twee en heb helemaal geen zicht op mijn cyclus. Maar uitgaande van de eersre ronde (21 dagen) ben ik overtijd, maar niet zwanger getest. Nu maar wachten tot ik de "normale"cycluslengte van 28 dagen voorbij ben en dan maar weer eet testje er tegen aan gooien als ik nog niet ongi ben. Ik heb laatst getest met test-point vroege zwangerschapstest, deze test kan je doen 10 dagen na de gemeenschap. Deze is te koop bij etos. Verder zijn er meer vroege testen, heb geen idee verder van welk merk. Succes! Greetzzzzz Djuuzie
Ik ben zelf half maart gestopt met de pil, maar we zijn nog niet serieus aan het proberen. Eigenlijk willen we wachten tot na onze bruiloft deze zomer. In principe moet ik net als de topic-starter woensdag 2 juni ongesteld worden. Maar, sinds een paar dagen voel ik me niet best. Ik heb last van mijn onderbuik (menstruatiepijn zeg maar), maar dat heb ik wel vaker in de tweede helft van de cyclus (de gynaecoloog denkt aan endometriose, hoewel hij het niet heeft kunnen bevestigen). Het grote verschil deze maand is alleen dat ik ook misselijk ben en dat zowel de buikpijn als de misselijkheid nogal plotseling en op hetzelfde moment zijn begonnen. Bovendien doen mijn borsten ook pijn nu (maar ja, je gaat ook overal op letten natuurlijk) Een beetje googelen en terugtellen leverde me op dat we het toevallig precies in mijn meest vruchtbare periode gezellig hebben gemaakt (weliswaar een rubbertje gebruikt, maar je weet nooit) en dat de ongemakken begonnen zijn op de dag waarop volgens de calculator hier op de website de innesteling plaats zou vinden. en nu hoop ik dus eigenlijk toch wel stiekem dat we iets moois gecreëerd hebben...
hoi, je kunt zes dagen voor je nod testen met de vroege test van testpoint, van etos, ik heb daar 6 dagen voor nod positief mee getest! suc6.
Mijn partner heeft zonet de test bij de Etos en ook een bij de Kruitvat gehaald. Spannend vanavond gaan we testen, hopelijk geeft het duidelijkheid .
Nou, Jennifer, ik zal voor je duimen! Zelf denk ik dat ik nog rustig even afwacht tot 2 juni (zei zij dapper)...
Ik heb diezelfde test (vroege test van Testpoint) vorige week geprobeerd, maar die gaf negatief aan. Pas 1 dag voor NOD gaf ie bij mij positief aan...
Ik heb zelf ook (te) vroeg getest gisteren en hij gaf negatief aan. Tja dan weet je eigenlijk nog niets. Ik denk dan: het zal wel weer niet maar ergens een stemmetje in mijn achterhoofd zegt dan: Kan het dan misschien toch, het is tenslotte nog vroeg? Vreselijk hè dat wachten! Sterkte en hoop dat we snel een positieve test in ons handen krijgen!
s6 met testen allemaal! Ik heb een paar dagen bruinverlies gehad toen weer niet en toen weer wel... heb ook last van rommelende darmen en 1 zere borst soort van spierpijn mijn verstand zegt niet zwanger,maar me gevoel...die houd me ben ik bang voor de gek! Maandag 31mei nod, als ik dan niet ongi ben doe ik dinsdag een test... pff spannend!
Jen, Suc6 met testen vanavond! Ook ik heb weer een testpoint vroege test gedaan net, omdat ik echt niet weet hoe mijn cyclus is. Maar deze was negatief. De verkoopster zei er wel nadrukkelijk bij dat de vroege testen minder betrouwbaar zijn. Dus ik wacht nog maar even lekker af. Dapper Robin dat je wacht, kan ik echt niet.......
ik had ook 4 dagen van te voren getest met vroege test van predictor. nou een heeeeel licht lijntje, toen wist ik nog niks eigenlijk, dag voor mijn NOD een test van apotheek, die was al duidelijk, maar op mn NOD met een kruidvat een duidelijke lijn. ik vind die testen van predictor maar niks moet ik zeggen, en die van kruidvat helemaal super!! 2 voor 5 euro! en ze doen het top!
Hoi, Ik denk dat het er vanaf hangt wat de lf fase is, dus de periode van je eisprong tot aan je nod... Sommigen weten dat niet eens precies wanneer hun ei is geweest, weten alleen wanneer ze weer ongi worden nadat hun ongi geweest is zeg maar...sommigen hebben een lf van 11, anderen van 14, weer anderen van 17... Ik heb bijv als mn cyclus op gang moet komen (nadat ik gestopt was met bv en ik mn eerste ei weer had gehad) een lf van maar 10...dan kan ik dus nooit 6 dagen voor mn nod testen want dan zit ik nog maar 4 dagen na mn ei.... Snappen jullie wat ik bedoel? Daarvoor, toen ik in het begin zwanger wilde worden van de eerste, in 2006(eind 2006) was mn lf 14 a 15... Dus ik reken de dagen na mn ei..ik weet nu ook niet hoe lang mn lf is, ben nl net gestopt met de pil weer, dit is de eerste ronde Wel maar 1 strip gebruikt overigens....kreeg zoveel klachten en ja..wilde toch wel graag een derde..(daarvoor lang met condooms gedaan)Jongste is net een jaar geweest. dus het kan goed daardoor komen als de test dan pas later positoef is, en sommigen hebben pas later een positieve test Predictor schijnt idd vaak vals posi te geven..
En, Jennifer, weet je al meer? Djuuzie, het valt ook niet mee hoor om te wachten, maar als ik de ervaringen zo lees met vroege testen, denk ik dat de onzekerheid er vaak alleen maar heviger van wordt. Een negatieve test zegt niks (kan te vroeg zijn geweest) en bij een positieve test zou ik me zorgen maken dat het een vals positief is en vervolgens dus de rest van de dagen alsnog in spanning zitten. Maar ja, ook ik wil niets liever dan weten of het zo is... Ondertussen voel ik me nog steeds hetzelfde. Buikpijn, lichtjes misselijk en moe...ik kwam vanmorgen bijna niet vooruit op de fiets naar mijn werk. Pff...
Ik was vanacht ook erg misselijk, toen ik mn bed uit moest voor mn dochterjes (eerst de een en paar uur later de ander) was echt even erg misselijk,bijna dat ik het gevoel had dat ik over moest geven?? Misschien door vermoeidheid ofzo? Al heb k dat nooit eerder zo erg gehad.. Ook steken in mn tepels gehad gisteren.. en iets raars: ik moest gisteravond even pinnen omdat er vandaag iemand bij ons de keuken komt betegelen (stuk vloer) ik naar pin automaat, mn pasje erin...en toen....UHm..wat was mn pincode ook alweer?????Vergeet hem echt nooit, is me in al die jaren nog nooit gebeurd!!ik wist wel: iets met dat nummer en dat nummer....um..tja...3 keer foutief...dat pasje werkte dus niet meer...grrrr...ik naar huis..ik tegen mn man gezegd, hij meteen: ben je zwanger ofzo??!!En moest hard lachen..ik kon er ook wel om lachen hoor...dus weer terug met ander pasje dan maar (en vantevoren goed pincode gezegd zodat ik het zeker goed had!!!) gelukkig had mn man mijn pincode ook ergens staan (natuurlijk op een manier dat een ander niet weet dat het om een pincode gaat he!) Dusja, was me wat!
ik neem aan dat je al getest heb, en als hij positief is dan heb je geluk, want er word aangeraden met ochtendurine te testen, er zit namelijk nog zo weinig HCG in je urine dat deze 9 vd 10 keer alleen in ochtendurine te vinden is (of je moet een hele tijd niet drinken) en zeker nu je nog zo ver voor je NOD zit..
Helaas nog geen positieve test. Donderdag getest en vanmorgen nog maar helaas . het rare is dat alle ´klachten´ook zijn verdwenen. Dus nu afwachten of in ongi word en anders test ik over een week nog een keer. Je lichaam kan je zo voor de gek houden, maar hopelijk kunnen we snel goed nieuws melden. Iedereen veel succes!!!
Ik heb het gevoel dat ik vandaag ongesteld ga worden. Ik hoop natuurlijk vurig van niet, maar ik heb toch maar een paar tampons in mijn tas gestopt...