Meiden, ik zit 8 dagen na ei, en hele hele zere (.)(.) ze zijn blauw van de aders. Sorry nu komt er een vreemd stukje Ik zat even aan mijn tepels, kijken of ze aan het veranderen waren, dus ik kneep, komt er allemaal vocht uit die bultjes ernaast, soort van oli achtig Dus ik bleef nog ff doorgaan, maar het blijft Wat is dat dan??
Ik heb ook wel eens vocht uit mijn tepels gehad als ik erin kneep, maar daarna werd ik wel gewoon ongesteld. Het hoeft trouwens ook niet zo te zijn dat je borsten/tepels meteen veranderen. Mijn borsten en tepels zien er namelijk nog exact hetzelfde uit als toen ik niet zwanger was. Ook verlies ik geen vocht uit mijn tepels. Het kan dus twee kanten op: of zwanger of toch ongesteld... Helaas nog een aantal dagen geduld hebben en ik hoop + duim dat je positief gaat testen!
Mijn tepels veranderde wel heel erg, alleen pas rond de 30 weken. Dus bij jou zal het nog wel komen denk ik ik wacht het af, had het nog nooit gezien dus was even heel blij.
Je bedoelt de bultjes rond je tepel? Als je dat bedoelt, ik heb dat al jaren. Als ik ze uitkneep, is het net alsof ik een puist uitkneep. Klinkt heel vies.