Moodswings

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Thera, May 31, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Thera

Thera Nieuw lid

May 31, 2012
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk onderwerp!

Ik schijn nogal last te hebben van moodswings. Ik ben enorm prikkelbaar en snel opgefokt sinds ik zwanger ben. Gelukkig houd mijn man er rekening mee en telt hardop tot 10, daar kan ik dan wel weer om lachen ;)

Verder heb ik enorm gespannen borsten en met name mijn tepels zijn heel gevoelig.
    Ik heb last van een opgezette onderbuik, de hele dag een knorrende maag maar geen eetlust.
    Sinds een week word ik misselijk wakker en moet ik na het douchen overgeven.
    En ik ben moe.....DOODmoe!

't Is wat he? Zwanger zijn...pffffffffffffff

2. mamaSylvia1975

mamaSylvia1975 Fanatiek lid

Apr 25, 2012
    1,106
    0
    0
    huismama
    ergens in overijssel
    Je zou s'morgens voor het douche even een droog crackertje op bed moeten eten,nog voor het opstaan........ schijnt te helpen???
    Hopelijk ben je snel van je misselijkheid af.
    Bij mijn vorige zwangerschap had ik ook de gehele tijd een hongergevoel en dat at ik vaak een appel of een cracker met pindakaas??? want als ik dan te lang wachtte met eten werd ik misselijk.

3. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

Mar 12, 2012
    2,806
    0
    36
    Van echte heftige moodswings heb ik nog geen last. Wel voel ik me soms ineens een hele dag neerslachtig. Zonder reden. Ik loop dan gewoon te sippen en stiekem ook wel een beetje te zwelgen in zelfmedelijden :D.
    In deze toestand vind ik dat dat mag... ;)

Die misselijkheid... tja... Ik ben er in dat opzicht nu al 'klaar' mee... Ik ben zo verschrikkelijk misselijk hele dagen lang.
    De medicijntjes werken niet. Het enige wat een beetje lijkt te helpen is om het uur ( a 2 ) een droge boterham te eten. En tegen heug en meug 's avonds een bordje avondeten. De 'zwaarte' van het eten houdt de boel dan een beetje op zijn plek.
    Leuk is anders... ;)

Succes!

4. born2bfree

Apr 3, 2012
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    helemaal herkenbaar!!!! :( pffff...
    en die verrekte vermoeidheid maakt het er niet beter op!
    nou ja, gelukkig hebben we het allemaal in meer of mindere mate, en hier kunnen we ons beklag doen. ;)

5. mama40

mama40 Fanatiek lid

May 30, 2012
    1,583
    5
    38
    Ik ben me toch prikkelbaar!!
    Net ruzie met scholieren in Rotterdam, of ik niet uit kon kijken...PARDON?
    Schaam me wel een beetje , heb zelfs geroepen dat ze dan maar hier moest komen!!!!
    Haha, ik zou haar zomaar gemept hebben ben ik bang, moet dat niet meer doen, ben tenslotte zwanger en zou beter moeten weten he?

Normaal is mijn geduld veel meer maar de laatste weken pffff

Share This Page