Hoi hoi weet iemand rond welke leeftijd je kindje extra drinken krijgt. Zoals diksap of een beetje water. En vanaf wanneer hebben ze dat echt nodig?. Alvast bedankt
normaal geloof ik pas met 6 maanden, omdat ze dan overgaan op 3 flessen (als je fles geeft, met bv weet ik niet hoe dat gaat) maar ik heb Colin van de week wel al steeds kleine beetjes diksap gegeven, omdat ie zo ontzettend slecht zijn fles drinkt en ik hem toch wat extra vocht wilde geven. en water vond ik ook zo saai dus heb ik maar diksap gedaan. in een beker van avent. en dat ging perfect. gewoon af en toe een paar slokjes.
Wout zit nu op 4 flessen( hij slaapt s'nachts veel) Hij krijg ook fruithapje, na het fruithapje begint hij te huilen. Dan krijg hij nog een beetje melk, maar dat lijk mij teveel voeding in een x. Kan het dan ook zijn dat hij gewoon een beetje dorst heb.
dat deed Colin ook, huilen na de fruit. net of het niet lekker valt ofzo. het is nu over. probeer es een paar hapjes minder te doen, misschine dat het hem teveel is, zo heb ik het gedaan. en zoineens eet ie nu een half potje leeg. ik weet niet hoeveel jij Wout geeft?
Tymen krijgt nu sinds een maand af en toe wat extra drinken. Heb het idee dat hij daar wel aan toe is, hij heeft volgens mij echt dorst. Ik geef hem diksap of dat speciale sap voor baby's. Hij drinkt er over de hele dag ongeveer 150 ml van.
Ik gaf kaye s'middags fruithapje en daarbij een beetje drinken. Maar hij liet daar wel een fles voorstaan. Weet natuurlijk niet of dat bij elk kindje zo is