mijn S-fles had lichte lekkages bij het schroefdraad van de dop even gebeld, en moest ff mailen met een foto mn adres en mn bevindingen ik krijg en nieuwe toegestuurd! na top toch!!! heeft iemand hier ook ervaring mee? hoe lang duurt t voor hij komt? mijn fles doet t nog wel hoor moet de melk gewoon ff roeren om te mixen en niet met t dopje ertussen schudden enzo anders komt t ertussendoor maar een compleet lekvrije fles is wel fijner en nog ff een tip friso heeft superhandige smartpacks om voeding in te bewaren nou laat die hier dus NERGENS te koop zijn he.. dus iemand zei dat ze daar ook goede (wel beetje domme) service hebben... je mailt dat jouwe kapot is, en je krijgt de dag erna al, een nieuwe gestuurd! ik ben er wel zeer blij mee, man wat zijn die dingen handig! maarja wij al bij etos etc etc etc geweest hier, nou nergens te koop dus he! dus tsja... dan moet je er maar op die manier aankomen klein beetje gebruik maken van de goedheid van friso
Kan hier inderdaad ook nergens meer een smartpack vinden. De klantenservice van Friso gevraagd en moet volgens hen bij kruidvat en Etos te krijgen zijn. Niet dus. volgende week eens in een andere plaats proberen en anders maar weer eens contact opnemen met Friso.
ook ik had hetzelfde met een flesje van difrax! een mail gestuurd met foto en kreeg een nieuwe fles en een beertje thuisgestuurd. Hele nette service!
Ik was van de week bij de C1000 en zag daar wel smartpacks staan bij de babyvoeding. Dus misschien als je een C1000 in de buurt hebt kun je eens gaan kijken of ze die daar hebben.
Ja hier ook al een aantal keren goede service gehad van difrax! En die smartpack is gewoon op internet te bestellen. Even googlen! Heel handig ja! En ik heb ze wel een bij een supermarkt of kruidvat gezien maar dan met friso voeding. En die gebruik ik niet..!
Ik heb een stuk of 6 smartpacks thuis liggen.... Mn moeder had allemaal smartpacks van Friso gekocht bij de kruidvat Ze zijn hier nog wel te krijgen, maar alleen bij de grotere kruidvat fillialen
toen de 3e fles van difrax kapot ging heb ik een mail gestuurd, e kreeg een nieuwe fles en een knuffeltje de fles die ik heb gekregen is nog steeds goed gelukkig.
nou idd smartpacks met friso voeding zijn te koop! dat gebruik ik idd niet maar dat ze te bestellen waren wist ik ook niet... nouja nu heb ik m gratis en ik ben me er blij mee zeg!!! jaaa ik kreeg idd een knuffeltje en een nieuwe fles hopen dat deze goed bllijft heb ze nog maar een mailtje gestuurd met dank en dat ze goede service verlenen !
had ik moeten weten, vorige week een fles weggegooid omdat de schroefdraad boven kapot was. Nu weer een lekkende fles (een andere dus, maar wel al nr 2!), zo irritant!