Hey dames, even mn verhaal doen, misschien dat jullie hier ervaring oid mee hebben. Sinds vanochtend heb ik steken in mn rechterzij, ongeveer op nierhoogte, maar ook als ik druk zet op 1van mn benen dat er iets steekt boven mijn stuitje aan beide kanten. Nu wil ik eigenlijk eerst vragen of jullie weten wat het kan zijn, of ik misschien teveel heb gedaan, het er gewoon bijhoort of toch maar even moet bellen? Heb de hele zwangerschap nog geen (pijn)klachten gehad dus misschien dat dit bij deze termijn hoort? Ik hoor graag van jullie!
herkenbaar! laat je urine maar nakijken, het kan een flinke blaasontsteking of zelfs al een nierbekkenontsteking zijn. sterkte!
Bij mij was het nierstuwing, van de druk van de baby..die drukt tegen je nieren aan en kan heel erg pijnlijk zijn. Het enige wat bij mij hielp was op mijn linker zij gaan liggen, dan zakte (na ruim 20 min) de pijn. Even een echo van je nieren laten maken! Sterkte. Weet hoe pijnlijk het is..
Ik heb daar soms ook last van deze zwangerschap! Mijn man is arts en bij mij denkt hij dat ze soms op mijn nieren ligt en dat het dan druk geeft.
Ik ga zometeen urine naar de ha brengen, hopelijk valt het mee, heb al ooit een nierbekkenontateking gehad en de klachten van nu lijken er toch veel op, niet te hopen..
sterkte! ik ben zelf ook van klein kinds al bekend met blaasproblemen. tijdens een zwangerschap kunnen deze aandoeningen anders aanvoelen en misschien niet gelijk het idee geven dat het dit kan zijn.
Het was geen blaasontsteking ze heeft het voor de zekerheid op kweek gezet. Anders misschien nierstuwing?