Na de Kerstvakantie mijn draai weer vinden op het werk :(

Discussie in 'De lounge' gestart door jipenjanneke, 9 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jipenjanneke

jipenjanneke Actief lid

2 mei 2011
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    ff mn ei kwijt...
    Wie heeft er nog meer moeite mee?
    Ik vind het zo lastig om na 2 weken kerstvakantie mijn draai weer te vinden op het werk... Ik mis mn kleine mannetje! Ben ook gestopt met roken wat niet echt bijdraagt aan mn goede humeur, maar wel heel verstandig is natuurlijk. Ik werk met alleen maar mannen en die begrijpen niet dat ik het lastig vind na 2 weken om weer te starten op kantoor. ze vinden het allemaal heerlijk dat ze weer weg zijn van hun kids :( tsja dat snap ik dan weer niet... pfff soms mis ik een vrouwelijke collega... maar goed vanaf volgende week zal de lol wel weer terugkomen... hoop ik ... bedankt voor het lezen

2. Nati

Nati Niet meer actief

Och, meid, vervelend! Ik herken het wel, maar heb dat vooral na de zomervakantie altijd. Dan heb je zo een leuke en relaxte tijd gehad en moet je opeens weer vroeg op en aan de bak. Zeker nu mijn kleine meid er is heb ik daar ook wel moeite mee.
    Vervelend ook dat je er met niemand over kunt praten. Ik werk voornamelijk met vrouwen en het is altijd een gezucht als er eentje na de vakantie weer komt werken, maar na een paar dagen heb je je draai weer helemaal te pakken!
    Hou vol, komt met een paar dagen wel weer goed, even omschakelen naar het nieuwe ritme!

3. Evientje

Evientje Niet meer actief

Hey, ken je gevoel heb er ook heel erg last van. En ook ik werk met alleen mannen. Waarvan een deel nog geen kinderen heeft een aantal wel en er een aantal al opa zijn! De meeste begrijpen het bij mij wel en proberen me extra op te vrolijken, Vl werkt namelijk op dezelfde afdeling en die mist mijn zoon ook giga. Dus zijn lekker met zijn 2-en aan het knorren! Haha maar merk aan de papa's een aantal pas dat ze de kids toch wel missen niet de eerste dag maar de volgende dag wel! ;)

4. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Goh vooral mijn zoon heeft er last van ... ikzelf niet echt ... maar werk ook thuis dus dat zal meewerken! Hoop dat je snel je draai weer hebt gevonden en weer met plezier naar je werk gaat.

Deel Deze Pagina