Onze uk is nu 5 maanden en 10 dagen. Hij sliep netjes rond half 9 halverwege de nacht nog een flesje en werd wakker om 7 uur. Sinds een kleine week is hij onrustig rond 11 uur en tussen half 1 en 2 is hij weer wakker. Hij heeft honger. Tussen half 5 en 6 is hij heel onrustig wanneer je niks doet blijft hij net zo lang draaien tot hij wakker is. Wanneer je hem eruit haalt en mee loopt slaapt hij meteen,tot je hem in bed legt dan begint het draaien weer. Dus zit al vroeg met hem op zodat hij tenminste nog slaapt (tot 7.45 daarna wakker voor de fles) We waren zo blij dat het goed ging aangezien we al maanden zo'n lange nachten (kort als je onze slaap bekijkt) hadden door verborgen reflux.ook middel in de nacht houden we hem een half uur overeind. We merken dat het nu ons toch wel erg breekt. Overdag slaapt hij alleen op ons. Wat kunnen we doen zodat hij weer rustiger kan slapen? Hij weegt (2 weken geleden) 7540 krijgt 5 x 180+6 en savonds 4 ijsblokvormpjes met groente (zonder aardappel)
Geef je hem dan s nachts een flesje? Want dat lees ik niet in je verhaal. Rond die periode werd mijn dochter ook weer wakker voor een stevige nachtfles. Niet verwonderlijk, want ze worden dan ook veel actiever en alerter.
Geef je hem rijstebloem door de laatste fles heen? Wij maakte de laatste fles altijd wat groter (210/7) en paar scheppen rijstebloem.. Vanaf toen sliep hij als een roosje..
Bedankt voor het meedenken Hij krijgt al nitriton ben bang als ik dan nog eens rijstenbloem toevoeg dat het niet door de fles past (dr brown) Had ook gelezen dat er nauwelijks energie in de rijstebloem zit dus als nog niet vullend is. We maken de fles niet groter er op de verpakking aangegeven staat niet meer dan 200 per fles. Vanaf wanneer voegen jullie aardappel bij de groente toe?