Hallo! Ik ben op dit moment 8,5 week zwanger. Sinds een aantal weken ben ik erg vermoeid. Kan de hele dag wel slapen!! Door die vermoeidheid voel ik me ook een beetje down. Dit is mijn derde zwangerschap, mijn andere kinderen zijn al 6 en 8 . Kan me van hun zwangerschap dit niet herinneren. Wie herkent dit? Liefs!
Hey hoi, Ik herken het ook, zeker van mijn eerste zwangerschap, van week 6 tot 11 ongeveer. Daarna geen vermoeidheid meer. Nu ben ik ruim 5 weken en merk het nu ook weer. 's middags echt even een paar uur naar bed en dan kom ik de avond weer door. Ben er overigens niet doen van. Ons lichaam is ook hard aan het werk
ik erken het zeker. bij onze dochter ben ik heel de zwangerschap extreem moe geweest. helaas had dat geen oorzaak en hoorde het bij mij bij de zwangerschap. Ik moet wel bekennen dat ik toen 60 kilo zwaarder was. nu ben ik weer zwanger en heb ik dat ook gehad in de eerste weken echt heel moe maar dat was denk ik na een week of 12 wel over gelukkig. nu heb ik weer energie hahaah sterkte
Ik was ook vanaf week 8 t/m 11 heel vermoeid. Daarna alleen als ik teveel gedaan had en nu kan ik savonds prima weer dingen ondernemen.
oh hier ook! val om acht uur in slaap, en zit op mijn werk continue te geeuwen. Alleen het irritante is dat ik 's nachts dus steeds wakker lig. te malen en te doen. Net nu mijn zoontje doorslaapt van half negen tot half acht...grrrr Hoop ook dat het snel beter wordt
Ik heb er ook last van hoor. Op mijn werk gaat het nog wel, maar als ik vrij ben red ik het echt niet meer om het hele huis schoon te maken. En dat is geen luiheid, maar mijn energieniveau is echt 0. Vanochtend was ik ook om 8 uur wakker, ik ging wat eten en douchen en daarna weer naar bed tot 12 uur. Toen heb ik wat in het huishouden gedaan en vervolgens ging ik pas net boodschappen doen, omdat ik gewoon te moe ben. Vanavond hebben we 2 feestjes, maar ik blijf lekker thuis en ga zo naar bed. Gek word ik van mezelf.
Nou ik heb gister geprobeerd om gezellig 'op' te blijven met mijn man, maar die heeft me om 9 uur naar bed gestuurd was alleen mezelf maar aan t pesten volgens hem. Word nu net wakker van onze kleine meid, maar zou zo weer verder kunnen slapen! Word hier ook een beetje simpel van...
het lijkt hier wat meer in vlagen te komen nu. ben niet meer de hele dag keimoe en ga weer beter slapen, dus we houden moed! geef er gewoon aan toe, je lichaam heeft het nodig!
Ben tot een week of 14 extreem moe geweest.. Kon hele dagen en nachten slapen. Elk vrij momentje (van werk en dochter op school) heb ik tot vervelends toe geslapen.. Daarna ging het beter. Nu ben ik 29w en voel ik dat het weer terugkomt. Omdat ik nu niet werk ivm bi, slaap ik meestal nog weer van 10 tot half 3, als dochter op school is. Heb het gewoon echt nodig