Hongergevoel?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lamode, 20 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lamode

Lamode Bekend lid

19 feb 2014
    808
    185
    43
    Vrouw
    Hoi Dames,
    Ik ben benieuwd wie dit herkent. Bij deze zwangerschap heb ik echt veel trek/honger. Zo erg dat mijn maag ervan gaat samenspannen en ik zoveel trek/honger heb dat ik er misselijk van wordt.

Ik eet voor mijn gevoel voldoende maar als ik er niet aan toegeef wordt ik er echt naar van. Pijn maag, knorrend gevoel, overgeef gevoel. Ik probeer zo gezond mogelijk en vullend te eten zoals volkoren brood, volle kwark met noten, fruit en veel water.

Herkenning van iemand of tips?
    Groetjes Lamode

2. Noorie

Noorie Niet meer actief

Herkenning. Had dit ook tijdens de zwangerschap
    Heel vervelend. Ik gaf er wel aan toe omdat ik anders enorm naar/misselijk werd.
    Het maakte ook echt niet uit wat ik at, had erg vaak honger.

3. MirW

MirW Fanatiek lid

20 apr 2017
    1.748
    555
    113
    Ja hoor, had ik bij alledrie de vorige zwangerschappen en nu ook alweer ruim een week...

Ik vond het altijd lastig, moet ik nou eten want ik heb honger, zal ik het maar net doen want ik ben zo misselijk...

4. Friesje203

Friesje203 Fanatiek lid

31 dec 2014
    1.142
    844
    113
    Ik heb dit ook gehad tot een week of 14.
    Ik at steeds iets kleins en zoog op zuurtjes.
    Nu is het over en zit ik weer in mijnoude eetritme, alleen her en der wat meer (een boterham, beker melk, fruit, oid).

5. Betsy

Betsy Niet meer actief

Ik heb 9 maanden lang honger gehad.
    Gewoon echt de hele dag honger.
    At me een ongeluk aan cherry tomaatjes en komkommer.
    Pas over gegaan toen ik was bevallen..

6. Lysje90

Lysje90 Actief lid

29 jan 2017
    156
    13
    18
    Herken het precies. Ook steeds honger of trek en als het iets te lang duurt voor ik iets naar binnen werk dan ook een misselijk en naar gevoel. Vind het ook moeilijk af en toe iets naar binnen te krijgen omdat ik eigenlijk niet wil eten vanwege het misselijk zijn maar ik weet dat ik het wel moet doen. Hopelijk is dit niet de gehele zwangerschap.

Deel Deze Pagina