Ik ben nu 8 weken zwanger maar heb al weken een hongergevoel.Ik eet ook veel meer dan normaal. 'sNachts moet ik eruit omdat mn maag zit te knorren. Ik eet de hele dag door brood, prak heb ik geen trek in. Nu hoor ik om me heen, dat je niet aan dit gevoel moet toegeven en gewoon lekker laten knorren. Maar dit kan toch niet? Wie heeft dit ook (gehad)? Of weet hier iets over? bedankt groetjes Marielle
Ik heb dit ook gehad. Ook vooral heel in het begin van mijn zwangerschap. Ik ging er dan 's nachts even uit en nam een fruitreep, want anders kon ik echt niet meer slapen. Nu heb ik er geen last meer van. Groetjes
Ik heb dit ook gehad in het begin, ik had echt berehonger. Bijna de hele dag door..haha. Als je gewoon gezonde dingen pakt is er echt niks aan de hand hoor. Ik heb extra veel fruit op en yoghurt etc. En ik ben nu nog helemaal niet zoveel aangekomen, lig mooi op schema. Dus meid, ik zou zeggen als je maag knort lekker wat eten. Je nachtrust is nl. ook heel belangrijk
Ik had dat ook in het begin... en ik kan je zeggen, aan het eind komt het net zo hard weer terug! Ik nam extra brood mee naar mijn werk en at wat meer verspreid over de dag... ook dingen als: liga evergreen, yoghurtje, eierkoeken & ontbijtkoek waren bij mij goede maagvullers Zollang je niet dingen als kroketten & gevulde koeken naar binnen gaat werken is er niets aan de hand hoor, je lichaam geeft gewoon aan wat meer energie nodig te hebben en als je daar niet aan toegeeft ga je je waarschijnlijk heel slap voelen... succes & fijne zwangerschap!
oh... ook een boterham voor het slapen gaan werkte goed bij mij & een glas water op je nachtkastje...
Ik had dat ook heel erg. Laatste tijd is het zelfs teruggekomen. Ik geef er gewoon aan toe de ene keer iets lekkers.. dan fruit en dan weer yoghurt, vla of een ijsje!
hey marielle hier zie ik je terug! Heb ook altijd veel honger, en ik heb ook al soms gehad dat ik snachts moest opstaan om iets te eten. Mijn maag is altijd rap leeg, altijd honger, honger, honger. als ik honger heb dan ik eet ik gewoon!
Ik heb/had dat ook. Als je echt knort moet je wel wat nemen, anders kan je suikerspiegel erg laag worden.En dat is ook niet goed. Neem inderdaad wel iets gezonds. Ik at alleen maar fruit, wat mij nu de neusgaten uitkomt bwv. Daarom pak ik nu een mueslireep, sultana of eierkoek. Ik eet 's nachts nog steeds rond vier, zes en soms zeven uur. En om acht uur ga ik goed ontbijten. Terwijl ik voor het slapen gaan vaak een boterham eet. Liefs britt